15:47 26 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟY 2020

Κομμάτι «ανθρώπινου δέρματος» το οποίο όταν τεντώνεται, ενισχύεται πολύ γρήγορα και δεν γίνεται να διαπεραστεί εύκολα ανακάλυψε επιστημονική ομάδα, με επικεφαλής Ρώσους ερευνητές.

Μια ομάδα ερευνητών με επικεφαλής Ρώσους επιστήμονες κατάφερε να δημιουργήσει ανθρώπινο δέρμα το οποίο ενισχύεται ακόμα περισσότερα όταν τεντώνεται.

Ειδικότερα, οι ερευνητές από το Κρατικό Πανεπιστήμιο της Μόσχας, μαζί με συναδέλφους τους από τις ΗΠΑ, ξόδεψαν χρόνια αναπτύσσοντας το έξυπνο υλικό, το οποίο είναι ακόμα ικανό ακόμα να αυτο-συναρμολογηθεί.

Το δέρμα είναι ελαστικό, αποτελείται από μοριακές ίνες και αν είναι τεντωμένο, στριμμένο ή λυγισμένο, γίνεται ισχυρότερο πολύ γρήγορα.

Οι ερευνητές αποπειρώνται να αναδημιουργήσουν το ανθρώπινο δέρμα για χάρη της ρομποτικής, φορητών ηλεκτρονικών συσκευών και της πλαστικής χειρουργικής, αλλά δεν ήταν εύκολο το να είναι τόσο σταθερό και μαλακό.

Ο καθηγητής Ντμίτρι Ιβανόφ δήλωσε σχετικά:

«Το δέρμα έχει μοναδικές ιδιότητες - είναι μαλακό και ελαστικό όταν έρχεται σε επαφή. Ωστόσο, όταν τεντωθεί, σκληραίνει έντονα - είναι δυνατό να παραβιαστεί η ακεραιότητα του δέρματος μόνο με πολύ ισχυρό μηχανικό τρόπο».

Η σχετική έρευνα δημοσιοποιήθηκε στο περιοδικό «Central Science» της Αμερικανικής Χημικής Εταιρείας και γίνεται σαφές ότι το τεχνητό δέρμα μπορεί να αναπαράγει τη μηχανική του λίπους, της εμβρυϊκής μεμβράνης, του νωτιαίου μυελού και ακόμη και του εγκεφαλικού ιστού.

Διαβάστε ακόμα:

Ο άνθρωπος-φίδι: 10χρονο αγόρι αλλάζει δέρμα κάθε μήνα και πρέπει να κάνει μπάνιο κάθε ώρα - Βίντεο