06:14 26 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟY 2020
ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Η κατανάλωση τροφίμων που είναι πλούσια σε κολλαγόνο και βοηθούν στην παραγωγή του από τον οργανισμό, μπορούν να μειώσουν τις ρυτίδες.

Συγκεκριμένα, με βάση τα συμπεράσματα σχετικών ερευνών, ο ιστότοπος Times Now έφτιαξε μια λίστα με τα προϊόντα που περιέχουν ή βοηθούν στην παραγωγή κολλαγόνου, μιας πρωτεΐνης που κάνει το δέρμα πιο λαμπερό και το βοηθά να φαίνεται νεότερο και πιο υγιές, μιας και το ίδιο αποτελεί το κύριο πρωτεϊνικό δομικό συστατικό της επιδερμίδας, προσδίδοντάς του εκτατική ισχύ κι ελαστικότητα.

«Τα πουλερικά είναι μια πολύ σημαντική πηγή κολλαγόνου. Η συχνή κατανάλωση πουλερικών μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της εμφάνισης της επιδερμίδας. Βεβαιωθείτε ότι το μαγειρεύετε υγιεινά και μην χρησιμοποιείται πολύ λάδι», σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα.

Η βιταμίνη C και οι αντιβακτηριδιακές ιδιότητές της

Τα εσπεριδοειδή επίσης συμπεριλαμβάνονται στη συγκεκριμένη λίστα. Σύμφωνα με το Times Now, πορτοκάλια και λεμόνια είναι πολύ δημοφιλή, λόγω των ευεργετικών ιδιοτήτων τους στο δέρμα, κυρίως χάρη στην υψηλή τους περιεκτικότητα σε βιταμίνη C.

«Ωστόσο, οι έρευνες υποδεικνύουν ότι έχουν θετική επίδραση και λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε κολλαγόνο», συνεχίζει το σάιτ.

Από την άλλη πλευρά, το σκόρδο μπορεί να συμβάλλει στην παραγωγή και σύνθεση του κολλαγόνου, αλλά και να εμποδίσει τη διάσπασή του.

«Το σκόρδο επίσης έχει αντιβακτηριδιακές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως σπιτική θεραπεία για το κρύωμα και το βήχα», συνεχίζει ο ιστότοπος.

Φασόλια και άλλα λαχανικά επίσης συγκαταλέγονται στη λίστα. Περιέχουν «θρεπτικά συστατικά απαραίτητα για την παραγωγή κολλαγόνου».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Κετογονική διατροφή: Τα αντιφατικά οφέλη - Πόσο καιρό πρέπει να κάνουμε δίαιτα

Βατραχοσαλάτα: Πήγε να απολαύσει μια σαλάτα και βρήκε μέσα ψόφιο βατράχι - Φωτογραφίες

Tags:
δέρμα, τρόφιμα
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK