23:59 03 ΑΥΓΟΥΣΤΟY 2020
ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Λήψη σύντομου url
0 10
Βρείτε μας

Για να χάσεις λίπος και να κερδίσεις σε μυϊκό ιστό, πρέπει να είσαι άκρως πειθαρχημένος, τόσο στην άσκηση, όσο και στη διατροφή, σύμφωνα με Ισπανούς διαιτολόγους, που παραθέτουν μια λίστα με τις ιδανικές τροφές για αυτό τον στόχο.

Σύμφωνα με τον διατροφολόγο Γκιγιέρμο Γκόμεζ Βέρα της κλινικής Centro Clinica στη Μαδρίτη, για να χάσεις λίπος το πιο σημαντικό είναι να προκαλέσεις έλλειμμα ενέργειας. Όπως επισημαίνουν οι διαιτολόγοι, πρέπει να σχεδιάσεις τη μέρα σου με τέτοιο τρόπο ώστε η πρόσληψη θερμίδων να είναι χαμηλότερη από όσες καταναλώνεις.

Από την άλλη πλευρά, οι διαιτολόγοι παραθέτουν εκείνα τα τρόφιμα που θα σε βοηθήσουν να κερδίσεις σε μυϊκή μάζα.

Αβγό

Αβγό
© Φωτογραφία : Pixabay / ponce_photography
Αβγό

Το αβγό περιέχει πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας. Σύμφωνα με τους ειδικούς είναι μια από τις πιο πλήρεις τροφές.

Κοτόπουλο

Φιλέτο κοτόπουλο
© Φωτογραφία : Pixabay/JESHOOTS-com
Φιλέτο κοτόπουλο

Το κρέας είναι άλλη μια πηγή πρωτεΐνης και το κοτόπουλο είναι μια καλή επιλογή προκειμένου να αποφευχθεί το κόκκινο κρέας.

Τόνος

Τόνος
© Φωτογραφία : Pixabay / bigtorica
Τόνος

Ο τόνος είναι επίσης πλούσιος σε πρωτεΐνη και συνίσταται για την ανάπτυξη μυϊκής μάζας, σημειώνουν ο διατροφολόγος, Βέρα.

Μπανάνες

Μπανάνες
© Sputnik / Sergey Subbotin
Μπανάνες

Οι υδατάνθρακες, σύμφωνα με τους διατροφολόγους είναι το καύσιμο που χρειάζεται το σώμα μας για να ανταπεξέλθει στην άσκηση. Ωστόσο, η κατανάλωση υδατανθράκων πρέπει να εξαρτάται με την ένταση της γυμναστικής.

Μια εναλλακτική για το ρύζι ή τα ζυμαρικά είναι η μπανάνες, καθώς, πέραν του γεγονότος ότι αποτελούν άριστη πηγή υδατανθράκων, είναι και χορταστικές και σου επιτρέπουν να περνάς αρκετές ώρες της μέρας χωρίς να πεινάς.

Όσπρια

Όσπρια
© Φωτογραφία : Pixabay / yilmazfatih
Όσπρια

Τα όσπρια συγκαταλέγονται στη λίστα με τα τρόφιμα που είναι ιδανικά για την ανάπτυξη μυϊκής μάζας. Είναι πολύ χορταστικά και συνδυάζουν πρωτεΐνες και υδατάνθρακες.

Γιαούρτι

γιαούρτι
© Φωτογραφία : Pixabay / TerriC
γιαούρτι

Το πλήρες γιαούρτι χωρίς ζάχαρη είναι μια ακόμη άριστη πηγή πρωτεΐνης.

Αβοκάντο

Αβοκάντο
© CC0 / Pixabay
Αβοκάντο

Ακόμη κι αν κάποιος επιθυμεί να χάσει βάρος, είναι λάθος να αποκλείσει τα λίπη από τη διατροφή του, σύμφωνα με τους διαιτολόγους. Μια καλή επιλογή για την πρόσληψη υγιεινών λιπαρών είναι το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί και το ελαιόλαδο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Κετογονική διατροφή: Τα αντιφατικά οφέλη - Πόσο καιρό πρέπει να κάνουμε δίαιτα

Ποτέ δεν είναι αργά να το κόψεις: 4 φορές πιο ανθεκτικά στον καρκίνο τα κύτταρα πρώην καπνιστών

Tags:
διατροφή, τρόφιμα, γυμναστική
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK