01:36 27 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟY 2020

Στην ιδανική συνταγή για έναν τέλειο καφέ εσπρέσο κατέληξαν επιστήμονες. Για να πετύχεις την τέλεια γεύση, οι ειδικοί ανέπτυξαν μια μαθηματική φόρμουλα, μετά από σειρά επιστημονικών πειραμάτων.

Πολλά καφέ έχουν μηχανές καφέ με ρυθμιζόμενη ροή νερού και αλέσματος των κόκκων του καφέ. Οι μπαρίστα μπορούν να ρυθμίσουν αυτές τις παραμέτρους, ώστε η γεύση του καφέ να διαφέρει από φλυτζάνι σε φλυτζάνι, ακόμη και στην ίδια καφερέρια.

Οι επιστήμονες κατέληξαν στην φόρμουλα για τον τέλειο καφέ εσπρέσο

Γι’ αυτό οι επιστήμονες αποφάσισαν να αναπτύξουν μια φόρμουλα ώστε ο καφές είναι πάντοτε ο ίδιος. Η τέλεια συνταγή για τον ιδανικό εσπρέσο αναφέρει πως πρέπει να χρησιμοποιούνται λιγότεροι κόκκοι και χοντρότερο άλεσμα. Επιπροσθέτως, πρέπει το νερό πρέπει να είναι σε πιο χαμηλή θερμοκρασία.

Εάν χρησιμοποιήσεις 15 γραμ. κόκκους καφέ αντί για 20 γραμ. και χοντρότερο άλεσμα θα έχεις ένα τέλειο ρόφημα.

Η Παρασκευή του παίρνει 7 με 14 δευτ. αντί για 25. Σ’ αυτή την περίπτωση, οι κόκκοι θα δώσουν περισσότερο άρωμα, ο καφές θα είναι δυνατός και η πικράδα θα εξαφανιστεί, σύμφωνα με το σχετικό άρθρο που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Matter.

Αυτή η μέθοδος παρασκευής καφέ όχι μόνο θα διατηρήσει το άρωμα του ροφήματος, αλλά θα μειώσει σημαντικά και την κατανάλωση κόκκων καφέ.

Το λεπτό άλεσμα, που θεωρείται ιδανικό για την Παρασκευή καφέ, στην πραγματικότητα βουλώνει το φίλτρο, μειώνοντας την αναλογία του εκχυλίσματος, οπότε το χοντρό άλεσμα ενδείκνυται για τον ιδανικό εσπρέσο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Κετογονική διατροφή: Τα αντιφατικά οφέλη - Πόσο καιρό πρέπει να κάνουμε δίαιτα

Ποτέ δεν είναι αργά να το κόψεις: 4 φορές πιο ανθεκτικά στον καρκίνο τα κύτταρα πρώην καπνιστών