09:50 07 ΙΟΥΝΙΟY 2020
ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Ειδικοί από την κλινική Mayo Clinic στην Αριζόνα των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής έφτιαξαν μια λίστα με τις τροφές που μπορούν να βελτιώσουν τη διάθεση.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τους γιατρούς της κλινικής Mayo Clinic, οι άνθρωποι καλό θα ήταν να προσθέσουν όσπρια, ψάρι, ξηρούς καρπούς, μπρόκολο, σπανάκι και αβγά στη διατροφή τους.

Τα λιπαρά ψάρια περιέχουν μεγάλες ποσότητες από λιπαρά οξέα Ωμέγα-3, τα οποία βοηθούν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων κατάθλιψης, διεγείροντας την παραγωγή των ορμονών της ευτυχίας, όπως είναι η σερετονίνη και η ντοπαμίνη, αναφέρει ο ιστότοπος Focus.de.

Η ισορροπίας της σερετονίνης στον οργανισμό είναι θεμελιώδους σημασίας για την καλή διάθεση και τον σωστό ύπνο

Η σύνθεση των οσπρίων, των ξηρών καρπών και των αβγών περιέχει αμινοξέα, συμπεριλαμβανομένης της τρυπτοφάνης, που διατηρεί την ισορροπία της σερετονίνης στον οργανισμό.

Επιπροσθέτως, η τρυπτοφάνη είναι σημαντική για τη διατήρηση του φυσιολογικού ύπνου και της αγρυπνίας.

Σπανάκι και μπρόκολο είναι πλούσια σε φολικό οξύ, η έλλειψη του οποίου μπορεί να προκαλέσει διαταραχές ύπνου και κατάθλιψη.

Οι ειδικοί αναφέρουν ότι αυτά τα προϊόντα μπορούν μόνο να βοηθήσουν τη γενική διάθεση ενός ατόμου και τη γενική νοητική κατάσταση.

Γι’ αυτό, στην παρουσία των συμπτωμάτων κατάθλιψης ή κρίσεων πανικού, είναι απαραίτητη η επίσκεψη σε γιατρό, πρώτα απ’ όλα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Σύνδρομο της Ωραίας Κοιμωμένης: Άντρας κοιμήθηκε 41 μέρες συνεχόμενα λόγω σπάνιας ασθένειας

Ροχαλίζεις; - Ίσως πάσχεις από αυτή την επικίνδυνη ασθένεια

Tags:
ευτυχία, τροφή, κατάθλιψη
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK