Τις ευεργετικές ιδιότητες της μεσογειακής διατροφής, αυτή τη φορά στους ηλικιωμένους, αναδεικνύει μια νέα ευρωπαϊκή επιστημονική έρευνα.

Τη μεσογειακή διατροφή για καλύτερα γηρατειά προτείνει νέα επιστημονική έρευνα που έρχεται στο φως της δημοσιότητας.

Σύμφωνα με τη μελέτη, που δημοσιεύεται στο περιοδικό Gut, oι ηλικιωμένοι που ακολουθούν συστηματικά τη μεσογειακή διατροφή για τουλάχιστον έναν χρόνο, διαθέτουν περισσότερα «καλά» βακτήρια στο έντερο τους, κάτι που βοηθά στο να έχουν υγιή γηρατειά.

Η συγκεκριμένη διατροφή, όπως επισημαίνει η έρευνα, συμβάλει μέσω της βελτίωσης του μικροβιακού οικοσυστήματος του εντέρου στην καλύτερη λειτουργία του σώματος αλλά και του μυαλού.

Η γήρανση σχετίζεται με τη μείωση των κινητικών λειτουργιών αλλά και με χρόνια φλεγμονή.

Η διατροφή αυτή μειώνει τους μικροοργανισμούς που ευνοούν τη φλεγμονή, και αποτρέπει με αυτό τον τρόπο την πρόωρη φθορά των κινητικών και νοητικών λειτουργιών.

Η ερευνητική ομάδα, με επικεφαλής τον δρα Πολ Ο'Τουλ της Σχολής Μικροβιολογίας του Πανεπιστημιακού Κολλεγίου του Κορκ της Ιρλανδίας, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση ανέλυσαν το μικροβίωμα 612 ανθρώπων ηλικίας 65 έως 79 ετών σε πέντε χώρες (Γαλλία, Ιταλία, Ολλανδία, Πολωνία και Βρετανία).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ