21:32 04 ΑΠΡΙΛΙΟY 2020
ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Λήψη σύντομου url
0 20
Βρείτε μας

Τρεις μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα θα μπορούσαν να κάνουν τη διαφορά στην αρτηριακή υγεία. Γερμανός γιατρός κάνει τις δικές του συστάσεις για να πέσει η πίεση.

Η αρτηριακή πίεση, μια από τις κυριότερες αιτίες ασθενειών, είναι ευκολότερο να ελεγχθεί από ό,τι πολλοί άνθρωποι πιστεύουν. Αυτό δήλωσε ο διευθυντής του Κέντρου Προληπτικής και Αθλητικής Ιατρικής στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Μονάχου, Μάρτιν Χάλε.

Ο καθιστικός τρόπος ζωής είναι ο κύριος «ένοχος» για την υψηλή αρτηριακή πίεση. Στην πραγματικότητα, οι συχνότερες αιτίες αυτού του προβλήματος υγείας είναι το αυξημένο βάρος και οι κακές διατροφικές συνήθειες.

Αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν αρνητικά τις καρδιαγγειακές διεργασίες, αφού, σύμφωνα με τον Γερμανό καρδιολόγο, ακόμη και μια ελαφρώς υψηλότερη από την κανονική πίεση επηρεάζει τη λειτουργία της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων.

«Ο καρδιακός μυς αναγκάζεται να μάχεται συνεχώς με την υψηλή αρτηριακή πίεση και αυτό προκαλεί φθορά του μυός», επεσήμανε ο ειδικός.

Αποτέλεσμα σε τρία βήματα

Ωστόσο, υπάρχουν και καλά νέα: τρία απλά βήματα μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε σημαντικά την αρτηριακή πίεση.

Ένας από τους πιο εύκολους τρόπους για να γίνει αυτό είναι ένας περίπατος 15 λεπτών σε εξωτερικούς χώρους, αφού «αυτή η απλή συνήθεια μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση έως και 5-8 mmHg (χιλιοστά της στήλης υδραργύρου)», όπως περιγράφει ο ειδικός.

Η δεύτερη πρότασή του είναι η μείωση της κατανάλωσης τροφίμων όπως λουκάνικα, τυρί ή ψωμί, και η αντικατάστασή τους από διάφορα λαχανικά, τα οποία είναι πιο υγιεινά.

Τέλος, όσοι θεωρούνται υπέρβαροι θα έπρεπε να εξετάσουν το ενδεχόμενο απώλειας βάρους, κάτι που θα μειώσει το φορτίο που σηκώνουν η καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία.

Tags:
υπέρταση, έμφραγμα, εγκεφαλικό, καρδιακό επεισόδιο, καρδιά, χάπια, υγεία, πίεση
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK