18:55 03 ΙΟΥΝΙΟY 2020
Όλες οι εξελίξεις για τον κορονοϊό (536)

Επιστήμονες σε όλο τον κόσμο κάνουν αγώνα δρόμου για τη θεραπεία και για εμβόλια που να αντιμετωπίζουν τον νέο κορονοϊό, καθώς και για τη δημιουργία τεστ γρήγορης διάγνωσης.

Τους πρώτους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης, που μπορούν γρήγορα και με ακρίβεια να εντοπίσουν όσους πάσχουν από κορονοϊό, ανέπτυξαν επιστήμονες από τις ΗΠΑ και την Κίνα.

Οι αλγόριθμοι έχουν τη δυνατότητα να αναλύουν τομογραφίες πνευμόνων και το κλινικό ιστορικό των ασθενών, ενώ το «έξυπνο» διαγνωστικό σύστημα έχει ακρίβεια 92%, σύμφωνα με το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Η σημερινή μέθοδος διάγνωσης, η οποία βασίζεται στο μοριακό τεστ PCR, απαιτεί έως και δύο ημέρες, ενώ συχνά χρειάζεται η διενέργεια και επαναληπτικού τεστ, προκειμένου να αποκλειστεί η πιθανότητα ψευδώς αρνητικού πρώτου αποτελέσματος.

Οι ερευνητές μελέτησαν το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, εξετάζοντας ιατρικά δεδομένα από 905 ασθενείς ηλικίας ενός έως 91 ετών σε 18 ιατρικά κέντρα της Κίνας.

Η έρευνα θα συνεχιστεί, προκειμένου να διαπιστωθεί αν αυτή η μέθοδος μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά σε ευρεία κλίμακα.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τους Γιανγκ Γιανγκ και Ιλάνα Νίκραβες της Ιατρικής Σχολής Icahn του νοσοκομείου «Όρος Σινά» στη Νέα Υόρκη, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο ιατρικό περιοδικό Nature Medicine.

Θέμα:
Όλες οι εξελίξεις για τον κορονοϊό (536)