05:55 26 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟY 2021

Ένας 8χρονος κατηγόρησε ραδιοφωνική εκπομπή ότι δεν ασχολείται με δεινοσαύρους και εκείνοι υποχρεώθηκαν να του απαντήσουν!

Αυτός ο 8χρονος, όπως φαίνεται παρακολουθεί την ραδιοφωνική εκπομπή «All Things Considered» στο παλαιότερο τοπικό κανάλι της Μινεάπολης, το NPR αλλά εντόπισε ένα μικρό προβληματάκι και αποφάσισε να τους γράψει μια επιστολή.

«Το όνομά μου είναι Λίο και είμαι 8 ετών. Ακούω το "All Things Considered" στο αυτοκίνητο με τη μαμά. Ακούω πολύ. Αλλά δεν ακούω ποτέ πολλά για τη φύση ή τους δεινόσαυρους ή τέτοια πράγματα. Ίσως θα έπρεπε να αλλάξετε όνομα στην εκπομπή σας μιας και δεν ακούμε όντως για τα πάντα. Ή σας παρακαλώ πολύ μιλήστε περισσότερο για τους δεινόσαυρους και άλλα ωραία πράγματα».

Και ο Λίο είχε δίκιο. Η εκπομπή σύντομα θα έκλεινε τα 50 χρόνια και ψάχνοντας τα αρχεία της κατάλαβαν ότι η λέξη «δεινόσαυρος» είχε αναφερθεί 294 φορές ενώ η λέξη «γερουσιαστής» 20.447 φορές!

Έτσι λοιπόν, για να διορθώσουν την κατάσταση, οι συντελεστές της εκπομπής ζήτησαν από τον Λίο που θέλει να γίνει παλαιοντολόγος, να κάνει κάποιες ερωτήσεις σχετικά με τους δεινόσαυρους στον Άσλεϊ Ποστ, ερευνητικό συνεργάτη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Σαν Ντιέγκο:

Ποιο είναι το αγαπημένο σημείο της δουλειάς;

«Το πιο ωραίο για μένα είναι η ανακάλυψη. Δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από το να είσαι έξω, να ψάχνεις και ξαφνικά να βρίσκεις έναν δεινόσαυρο να «εξέχει» από έναν λόφο. Το να είσαι παλαιοντολόγος σημαίνει επίσης ότι δουλεύεις «με πολλούς πολύ διαφορετικούς και πραγματικά ενδιαφέροντες ανθρώπους», απάντησε ο Ποστ.

Έχετε ανακαλύψει δεινόσαυρο;

«Έχω ναι, αλλά θα ήθελα να βρ ω πολλούς παραπάνω στο μέλλον. Κατάφερα ωστόσο να βρω μερικά άλλα ενδιαφέροντα ζώα. Μερικά από αυτά ανακαλύφθηκαν από άλλους ανθρώπους κατά την διάρκεια εργασιών  ή ακόμη και της κατασκευής. Πρόσφατα ονόμασα έναν δεινόσαυρο στην Κίνα, Γουλόνγκ».

Ο αγαπημένος δεινόσαυρος του Λίο είναι ο Concavenator. Πόσο μεγάλο ήταν;

«Είναι λίγο μικρότερο από, για παράδειγμα, τον T. rex ή το Spinosaurus. Αλλά είναι πραγματικά τρομακτικό».

Πώς μεγάλωσαν τόσο πολύ οι δεινόσαυροι και γιατί οι άνθρωποι και τα θηλαστικά δεν είναι στο μέγεθός τους σήμερα;

«Αυτοί οι τύποι ερωτήσεων κρατούν ξύπνιους του παλαιοντολόγους τη νύχτα. Ένα πράγμα είναι σίγουρο, ότι οι δεινόσαυροι είναι χτισμένοι διαφορετικά. Έχουν περίεργα οστά σε σύγκριση με τα θηλαστικά και επίσης μεγαλώνουν διαφορετικά.