07:06 07 ΙΟΥΝΙΟY 2020
ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Η ψηφιακή πύλη myAADElive είναι το πρώτο βήμα για την εξ αποστάσεως επικοινωνία πολιτών με εκπροσώπους της ΑΑΔΕ, για την έκδοση κλειδάριθμου και άλλων υπηρεσιών που αναμένεται να προστεθούν προσεχώς.

Δεν θα απαιτείται η επίσκεψη στης ΔΟΥ για την απόκτηση κλειδάριθμου καθώς οι φορολογούμενοι θα εξυπηρετούνται ψηφιακά μέσω ζωντανής επικοινωνίας και τηλεδιάσκεψης με εκπρόσωπο της ΑΑΔΕ.

Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, η υπηρεσία προσφέρεται μέσω της ενιαίας ηλεκτρονικής πύλης του Δημοσίου Gov.gr, στη διεύθυνση myAADElive.gov.gr και υποστηρίζεται παραγωγικά από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων της Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ). 

Η ψηφιακή πύλη myAADElive είναι το πρώτο βήμα για την εξ αποστάσεως επικοινωνία πολιτών με εκπροσώπους της ΑΑΔΕ, αναφορικά με την έκδοση κλειδάριθμου αλλά και αριθμού υπηρεσιών που αναμένεται να προστεθούν στο επόμενο χρονικό διάστημα.

Πρώτοι χρήστες της υπηρεσίας ήταν ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, και ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης σήμερα το πρωί.

Ο υπουργός ευχαρίστησε τον διοικητή της ΑΑΔΕ και τόνισε ότι «σήμερα κόβουμε την ψηφιακή κορδέλα και περνάμε την ψηφιακή πύλη επικοινωνίας με εκπρόσωπο της ΑΑΔΕ, προϊόν στενής συνεργασίας των υπηρεσιών μας. Μέσω του gov.gr προσπαθούμε να μεταμορφώσουμε την αλληλεπίδραση του πολίτη με το κράτος, με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνση, γιατί το κράτος είναι ένα. Η πρωτοβουλία αυτή της ΑΑΔΕ είναι τρανή απόδειξη ότι η ψηφιακή τεχνολογία δεν αναιρεί, αλλά αντίθετα ενδυναμώνει τις ανθρώπινες σχέσεις, καταργεί τις αποστάσεις, προστατεύει την υγεία των πολιτών. Το υπουργείο μας θα είναι αρωγός στην προσπάθειά σας, πιστό στη φιλοσοφία ότι το κράτος είναι ένα και οφείλει να λειτουργεί ως ένα».

Για καινοτομία που είναι σύμμαχος του φορολογούμενου και της δημόσιας διοίκησης έκανε λόγο ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής.

«Οι επόμενες υπηρεσίες που θα εξυπηρετεί το myAADElive, είναι η απόδοση ΑΦΜ και η έναρξη ατομικής επιχείρησης. Ο καλώς εξυπηρετούμενος πολίτης είναι ο πολίτης που μας εμπιστεύεται και αυτό επιδιώκουμε καθημερινά. Να μας εμπιστευτούν όλοι οι συμπολίτες μας» δήλωσε.
Tags:
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, Γιώργος Πιτσιλής, ψηφιακή πολιτική, ΑΑΔΕ, ΔΟΥ
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK