16:15 19 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟY 2021
ΧΡΗΣΙΜΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Ανάσα στην αγορά και τους καταστηματάρχες αναμένεται να δώσει, εν μέσω lockdown, η λεγόμενη «Black Friday», ημέρα μεγάλων εκπτώσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Εδώ και ημέρες οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων υπόσχονται εκπτώσεις και προσφορές όχι μόνο για σήμερα, Black Friday, αλλά και για τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου οπότε και πέφτει η λεγόμενη Cyber Monday.

Σήμερα η Black Friday 2020

Η φετινή Black Friday πέφτει εν μέσω lockdown και συμπίπτει με την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου οπότε και οι καταναλωτές μπορούν αγοράσουν προϊόντα σε χαμηλές τιμές.

Τι είναι η Cyber Monday

Πρόκειται για μία επέκταση της Black Friday στη διαδικτυακή αγορά από τους εμπόρους που διαπίστωσαν την ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού που έκαναν ουρές στα καταστήματα για να ψωνίσουν φθηνότερα.

Έτσι τη Cyber Monday, οι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να βρουν μέσω διαδικτύου προσφορές και προϊόντα να πωλούνται σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές.

Οι προσφορές των μεγάλων αλυσίδων 

Για αυξημένη καταναλωτική κίνηση ετοιμάζονται και αλυσίδες με προϊόντα τεχνολογίας, που συνήθως βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος εκείνη την ημέρα, όπως το

Στον «πυρετό» της Cyber Monday το Skroutz

Στο επίκεντρο του καταναλωτικού ενδιαφέροντος για τη Δευτέρα παραμένει ο ιστότοπος Skrοutz που συγκεντρώνει τις χαμηλότερες τιμές από πάνω 6.770 καταστήματα και δίνει στους καταναλωτές τη δυνατότητα της απευθείας αγοράς. 

«Στην ειδική σελίδα με τις πτώσεις τιμών, έχουμε προσθέσει φίλτρα με τις κατηγορίες στις οποίες υπάρχουν προσφορές, για να μπορείς πολύ εύκολα και γρήγορα να εντοπίσεις αυτήν που σε ενδιαφέρει» αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ιστοσελίδα του. 

Οδηγίες και συμβουλές για τυχόν παγίδες

Για το τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές στις αγορές τους ενημέρωσε, μιλώντας στην ΕΡΤ1, η πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών για την «Ποιότητα της Ζωής» (ΕΚΠΟΙΖΩ) Παναγιώτα Καλαποθαράκου.

«Το 2020 λόγω των ειδικών συνθηκών, του πρώτου και του δεύτερου lockdown, αυξήθηκαν κατά πολύ οι αγορές μέσω διαδικτύου. Παράλληλα όμως έχουν αυξηθεί και οι παραπλανήσεις και οι εξαπατήσεις των καταναλωτών» επισημαίνει η ίδια. 

«Στην ΕΚΠΟΙΖΩ έχουμε καταγράψει 430 καταγγελίες για το 8μηνο Φεβρουαρίου – Σεπτεμβρίου 2020 και συνεχίζουμε να δεχόμαστε καταγγελίες» τόνισε, προσθέτοντας πως αυτές είχαν να κάνουν με καταναλωτές που:

  • είτε δεν παρέλαβαν ποτέ προϊόντα που είχαν παραγγείλει διαδικτυακά και τα είχαν προπληρώσει,
  • είτε τα παρέλαβαν με μεγάλη καθυστέρηση,
  • είτε το προϊόν που παρέλαβαν δεν ήταν αυτό που είχαν δει στη διαφήμιση του site και που είχαν παραγγείλει,
  • είτε γιατί το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν έγινε αποδεκτό.

Μεταξύ των συμβουλών που έδωσε η κα Καλαποθαράκου στους καταναλωτές ώστε να μην πέσουν σε παγίδες είναι: 

  • να προτιμούν συναλλαγές με εταιρίες που έχουν και φυσικό κατάστημα,
  • να κάνουν έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο,
  • να διαβάζουν τα σχόλια άλλων αγοραστών και να δίνουν βάση στα πολλά αρνητικά.

 

Tags:
εκπτώσεις, προσφορές, ηλεκτρονικό εμπόριο, αγορές, Cyber Monday, Black Friday
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK