05:16 23 ΑΥΓΟΥΣΤΟY 2019
Τα κεντρικά γραφεία της Procter and Gamble στο Σινσινάτι

Τα ακρωνύμια LOL και WTF θέλει να κατοχυρώσει η Procter & Gamble για προϊόντα της

Wikipedia/2.0
ΚΟΣΜΟΣ
Λήψη σύντομου url
0 0 0

Η πολυεθνική κατέθεσε ήδη αίτημα για να κατοχυρώσει δημοφιλείς «φράσεις» του διαδικτύου, όπως LOL και WTF και να τις χρησιμοποιήσει σε προϊόντα της, προκειμένου να προσελκύσει τα νεανικά κοινά.

Με πασίγνωστα ακρωνύμια που χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τους νέους στο διαδίκτυο, θέλει να ονομάσει προϊόντα του, η πολυεθνική εταιρία Procter & Gamble, κολοσσός στον κλάδο των καλλυντικών.

Η εταιρία κατέθεσε αίτημα στην υπηρεσία για τις πατέντες και το εμπόριο στις ΗΠΑ, προκειμένου να λανσάρει στην αγορα νέα προϊόντα που θα έχουν τα ονόματα LOL (Laughing Out Loud), WTF (What The F*ck), NBD (No Big Deal) and FML (F*ck My Life), όπως μεταδίδει το Bloomberg.

Μυστήριο παραμένει τι είδους προϊόντα θα έχουν τέτοιες ονομασίες, ωστόσο θα πωλούνται δίπλα-δίπλα με τα γνωστά προϊόντα της εταιρίας όπως το Fairy και το Ariel.

Δεν έχει ακόμη γίνει δεκτό το αίτημα της εταιρίας, καθώς σύμφωνα με την υπηρεσία για τις πατέντες έχουν ζητηθεί πρόσθετες διευκρινήσεις από την P&G, τις οποίες θα πρέπει να δώσει μέχρι τον προσεχή Ιανουάριο.

Ο διευθύνων σύμβουλος της P&G, Ντέιβιντ Τέιλορ δήλωσε ότι η εταιρία που εχει στην κατοχή της δημοφιλή προϊόντα όπως Crest, Gillette, Old Spice, στοχεύει στην ηλικιακή ομάδα από 25 έως 37 έτη.

Άλλο στέλεχος της εταιρίας, ο Νέλσον Πελτζ, δήλωσε επίσης στο CNBC ότι ο στόχος είναι οι νέοι καταναλωτές. Εξήγησε ότι αυτή η κατηγορία των καταναλωτών, επιθυμούν να έοχυν ένα συναισθηματικό δέσιμο με τα προϊόντα που αγοράζουν.

Η εταιρία ωστόσο, πρέπει να είναι προσεκτική με τέτοιες πρωτοβουλίες. Σύμφωνα με μια έρευνα από την Fuse Media το 78% των νεότερων καταναλωτών, δεν τους αρέσουν οι διαφημίσεις που στοχεύουν απευθείας σε εκείνους.

Tags:
καταναλωτές, έρευνα, νέοι, εταιρεία, καλλυντικά, ακρωνύμια
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK