22:43 27 ΟΚΤΩΒΡΙΟY 2020
ΚΟΣΜΟΣ
Λήψη σύντομου url
0 10
Βρείτε μας

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ενήλικος για να καταφέρει να αναγκάσει μια ολόκληρη εταιρεία να αλλάξει το σλόγκαν της καθώς το μόνο που χρειάζεται είναι να έχεις επιχειρήματα.

Η Χάνα Μαρί Κλέιτον,10 ετών, έγραψε ένα γράμμα στην Kellogg's, διαμαρτυρόμενη για το σλόγκαν που χρησιμοποιεί η εταιρεία στη συσκευασία των δημητριακών Coco Pops, που είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στα παιδιά.

Η 10χρονη χαρακτήρισε το σλόγκαν: «ανανεωμένη συνταγή που αγαπούν τα παιδιά και εγκρίνουν οι μαμάδες», σεξιστικό καθώς όπως υποστηρίζει η εταιρεία γίνεται άδικη προς τους μπαμπάδες.

«Νιώθω ότι αυτή η φράση είναι αρκετά σεξιστική. Και οι άντρες είναι ικανοί να φτιάξουν πρωινό», φέρεται να έγραψε η Χάνα, σύμφωνα με την Sun.

Μάλιστα, το κοριτσάκι συνέχισε λέγοντας πως ο μπαμπάς της είναι αυτός που της φτιάχνει συχνά πρωινό καθώς η μαμά της λείπει εκείνες τις ώρες και αυτός ήταν που παρατήρησε και πρώτος το σλόγκαν.

«Με έκανε να σκεφτώ ότι οι μπαμπάδες πρέπει να ληφθούν υπόψιν επειδή είναι πολύ σημαντικοί και αυτοί», ανέφερε το κορίτσι προσθέτοντας επίσης πως πολλά είναι και τα παιδιά που δεν έχουν μαμάδες και ζήτησε από την εταιρεία να αλλάξει το μότο της.

Λίγο καιρό αργότερα και καθώς η οικογένεια επέστρεφε από τις διακοπές της, βρήκε μια επιστολή από την Kellogg's που έλεγε ότι στην καινούρια συσκευασία θα αναγράφονται τόσο οι μαμάδες όσο και οι μπαμπάδες και πως το γράμμα της είχε παίξει καταλυτικό ρόλο σε αυτό.

Η εταιρεία σε tweet της, πριν λίγες ημέρες έγραψε: «Έχουμε πια αλλάξει το μότο στα νέα Coco Pops μας με λιγότερη ζάχαρη σε ‘'Τα εγκρίνουν οι γονείς''»

Tags:
Coco pops, Kellogg's
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK