23:11 27 ΟΚΤΩΒΡΙΟY 2020
ΚΟΣΜΟΣ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Οι μεγάλοι οίκοι μόδας έχουν προκαλέσει τον τελευταίο καιρό την οργή των χρηστών του διαδικτύου, είτε με τις καμπάνιες τους είτε με κάποιο ρούχο από τις κολεξιόν τους.

Η Burberry είναι αυτή τη φορά ο οίκος μόδας που μπήκε στο στόχαστρο των χρηστών του διαδικτύου.

Αφορμή για την οργή αυτή στάθηκε ένα φούτερ που τα κορδόνια της κουκούλας του σχημάτιζαν μια κρεμάλα.

​Μάλιστα, ένα από τα μοντέλα που είδε το ρούχο κατά τη διάρκεια της επίδειξης μόδας έσπευσε να κατακρίνει σε αυστηρό τόνο τον οίκο.

«Η αυτοκτονία δεν είναι μόδα. Δεν είναι λαμπερή ούτε έντονη και δεδομένου ότι αυτή η επίδειξη είναι αφιερωμένη στη νεολαία που εκφράζει τη φωνή της, θα τα πω… Με ξεπερνά το πως επιτρέψατε ένα look που αποτυπώνει μια κρεμάλα στο λαιμό να βγει στην πασαρέλα. Πώς θα μπορούσε κανείς να το παραβλέψει και να σκεφτεί ότι θα ήταν OK να το κάνει αυτό ειδικά σε μια σειρά αφιερωμένη στα νεαρά κορίτσια και τη νεολαία », έγραψε το μοντέλο στο Instagram.

Μετά τις αντιδράσεις που ξέσπασαν, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου έσπευσε να ζητήσει συγγνώμη και να ξεκαθαρίσει πως το σχέδιο ήταν εμπνευσμένο από τους ναυτικούς.

Στη συνέχεια έκανε γνωστό πως το συγκεκριμένο σχέδιο αποσύρθηκε από την κολεξιόν.

Σχετικά:

Προς πώληση ο οίκος Versace, ποιοι είναι οι υποψήφιοι αγοραστές
Tags:
κρεμάλα, ρούχα, κολεξιόν, φούτερ, διαδίκτυο, Burberry
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK