10:43 31 ΟΚΤΩΒΡΙΟY 2020
ΚΟΣΜΟΣ
Λήψη σύντομου url
0 30
Βρείτε μας

Δεν είναι η πρώτη φορά που εταιρεία επίπλων χρησιμοποιεί ερωτικά θέματα στις διαφημίσεις της, αναδεικνύοντας τον αέρα της σουηδικής δημιουργικότητας. Την τελευταία φορά που το ΙΚΕΑ έκανε κάτι αντίστοιχο ήταν του Αγίου Βαλεντίνου το 2014.

Η σουηδική εταιρεία επίπλων ΙΚΕΑ έχει δημοσιεύσει διαφημιστικό βίντεο με τη δική της εκδοχή του διάσημου βιβλίου για το σεξ, το Κάμα Σούτρα. Ωσόσο, το βιβλίο που περιγράφεται ως «ο απόλυτος οδηγός για ικανοποίηση στην κρεβατοκάμαρα» ίσως απογοητεύσει εκείνους που περίμεναν να βρουν εικόνες με πικάντικες στάσεις.

Στην πραγματικότητα το Κάμα Σούτρα του ΙΚΕΑ είναι ο νέος κατάλογος της εταιρίας που περιγράφει τους 19 τρόπους για να επιπλώσεις την κρεβατοκάμαρά σου και οι οποίοι έχουν ονομασίες ερωτικών στάσεων, κάποιες από τις οποίες υπάρχουν όντως στο Κάμα Σούτρα, ενώ άλλες είναι επινοημένες.

Το 2014 η εταιρεία δημοσίευσε την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου εικόνες με δύο καρέκλες που συνδέονταν με τέτοιο τρόπο ώστε να θυμίζουν στάσεις που αναφέρονται και στο δημοφιλές βιβλίο.

Tags:
κρεβατοκάμαρα, Κάμα Σούτρα, έπιπλα, διαφήμιση, ΙΚΕΑ
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK