02:04 20 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟY 2019
Boeing RC-135V

Οι πιλότοι των Boeing δεν γνώριζαν βασικές λεπτομέρειες για το σύστημα ελέγχου 737 MAX

CC0
ΚΟΣΜΟΣ
Λήψη σύντομου url
0 01
Βρείτε μας

Δυο αεροσκάφη Boeing, και τα δύο μοντέλα 737 MAX, που έπεσαν μέσα σε μισό χρόνο, οδήγησαν σε εκτεταμένο δημόσιο ενδιαφέρον για την διερεύνηση των συμβάντων και τις προσπάθειες των παραγωγών αεροσκαφών των ΗΠΑ να ενημερώσουν το λογισμικό τους.

Η Boeing περιορίζει την συμμετοχή των δικών της πιλότων στις τελευταίες φάσεις της ανάπτυξης του συστήματος ελέγχου πτήσεων 737 MAX, MCAS, που συνδέεται με προηγούμενα θανάσιμα αεροπορικά ατυχήματα, σύμφωνα με την εφημερίδα Wall Street Journal.

Αυτό φέρεται ότι οδήγησε στην αποτυχία να ενημερώσει τους πιλότους που συνέβαλαν στην ανάπτυξη του αεροπλάνου με τις νέες πληροφορίες, που περιγράφουν τις ιδιαιτερότητες του συστήματος ελέγχου.

Πρέπει να σημειωθεί ότι προηγουμένως, η εταιρεία παρείχε μεγαλύτερο ρόλο στους πιλότους.

Το ρεπορτάζ της Wall Street Journal, ακολουθεί τη δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου της Boeing, Ντένις Μουίλενμπουρκ, τον περασμένο μήνα ότι το νέο αντισυγκρουσιακό λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε σε 737 αεροσκάφη Boeing MAX είχε ολοκληρώσει επιτυχώς δοκιμές, σε 120 δοκιμαστικές πτήσεις συνολικής διάρκειας 230 ωρών.

Ο μερικανικός παραγωγός αεροσκαφών, άρχισε να ερευνά τα αεροσκάφη μετά από δύο δυστυχήματα της Boeing 737 MAX που συνέβησαν τους τελευταίους έξι μήνες — ένα στην Ινδονησία τον Οκτώβριο του 2018 και ένα στην Αιθιοπία το Μάρτιο.

Μετά την πρόσφατη συντριβή, οι αεροπορικές αρχές και οι αερομεταφορείς σε ολόκληρο τον κόσμο είτε έχουν στηρίξει όλα τα αεροσκάφη της σειράς 737 MAX, είτε έχουν κλείσει τον εναέριο χώρο τους.

Οι έρευνες για τα επεισόδια βρίσκονται σε εξέλιξη, αλλά οι ειδικοί πιστεύουν ότι το Σύστημα Αύξησης Χαρακτηριστικών θα μπορούσε να είναι υπεύθυνο για τα ατυχήματα.

Tags:
αεροσκάφος, Boeing
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK