ΚΟΣΜΟΣ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Πρόσθετες διαβεβαιώσεις και ανεξάρτητες μελέτες ζητεί ο αρμόδιος ευρωπαϊκός οργανισμός, για να επιτρέψει ξανά στα συγκεκριμένα αεροσκάφη να πετάξουν στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο.

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA) ενημέρωσε την εταιρία Boeing αλλά και την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) για τις τρεις προϋποθέσεις που θέτει προκειμένου να αρθεί η απαγόρευσή πτήσεων για τα Boeing 737 Max.

Σύμφωνα με τους Financial Times, ο EASA θέτει τις εξής προϋποθέσεις προκειμένου να επιτρέψει την κυκλοφορία των Boeing 737 Max στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο:  τυχόν αλλαγές σχεδιασμού της Boeing θα πρέπει να έχουν εγκριθεί από τον EASA, επιπλέον ανεξάρτητη μελέτη από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό και επιβεβαίωση ότι τα πληρώματα των πτήσεων στο εξωτερικό θα είναι «επαρκώς εκπαιδευμένα».

«Εργαζόμαστε προκειμένου να επιστρέψουν το συντομότερο δυνατό τα 737 Max 8, κάτι που μπορεί να γίνει μόνο όταν υπάρξουν πλήρεις διαβεβαιώσεις ότι είναι ασφαλή», δήλωσε ο εκπρόσωπος του EASA στους Times.

Ιδιαίτερη ανησυχία για το αεροσκάφος, έχει και η Ινδονησία, καθώς εκεί συνετρίβη το αεροσκάφος 737 Max 8 της Lion Air, τον Οκτώβριο του 2018.

Η Πολάνα Πραμέστι, επικεφαλής των αεροπορικών μεταφορών της Ινδονησίας, δήλωσε στους Times ότι η χώρα της δεν εμπιστεύεται το αεροσκάφος αυτή τη στιγμή και κάλεσε την Boeing να αντιληφθεί ότι «πρέπει να διορθώσει όχι μόνο το αεροσκάφος αλλά επίσης χρειάζεται να αυξηθεί το επίπεδο της εμπιστοσύνης (μεταξύ) πιλότων και επιβατών».

Πρόσθεσε επίσης, ότι η Boeing πρέπει να καταλάβει ότι «πρόκειται για αεροσκάφος και όχι για iPad» και πως απαιτούνται περισσότερες πληροφορίες για την εκπαίδευση στο επόμενο χρονικό διάστημα.

Την περασμένη Τετάρτη, η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ ανακοίνωσε ότι θα ενημερώσει ξένες κυβερνήσεις την Πέμπτη για το περιεχόμενο των τελευταίων αναλύσεων ασφαλείας, μετά και την πρόσφατη αναβάθμιση που έγινε στο σύστημα MCAS των 737 Max 8.

«Η μεγαλύτερη ανησυχία μας εδώ έγκειται στο ότι η Κίνα πρόκειται να το αξιοποιήσει για να αποκλείσει αεροπλάνα των ΗΠΑ, προκειμένου να ενισχύσει την δική της εταιρία κατασκευής αεροσκαφών», δήλωσε αξιωματούχος της κυβέρνησης Τραμπ στους Times.

Έχουν εκφραστεί αρκετές επιφυλάξεις σχετικά με τις αμερικανικές αξιολογήσεις της εταιρίας, λόγω της στενής σχέσεις της κατασκευάστριας με βουλευτές.

Ειδικότερα υπάρχουν φωνές που εκτιμούν πως λόγω της βιασύνης να επιστρέψουν στους αιθέρες τα 737 Max, θα μπορούσε το κίνητρο του κέρδους να υπερισχύσει έναντι εκείνου της ασφάλειας.

Ο στόλος των Boeing 737 Max έχει καθηλωθεί σε όλο τον κόσμο, μετά τις αεροπορικές τραγωδίες του Lion Air τον περασμένο Οκτώβριο και των Ethiopian Airlines τον Μάρτιο του 2019, που οδήγησαν στο θάνατο συνολικά 346 ανθρώπους.

Σχετικά:

Να μπουν όρια στους αμερικανικούς δασμούς στην ΕΕ ζητεί η Boeing
Τα προβλήματα της Boeing «οδηγούν» την Air Italy στην αγκαλιά της Airbus
Οι πιλότοι των Boeing δεν γνώριζαν βασικές λεπτομέρειες για το σύστημα ελέγχου 737 MAX
Καμία παραγγελία για τη Boeing τον Απρίλιο μετά τα δυστυχήματα με τα 737 MAX
Tags:
Ethiopian Airlines, Lion Air, ΗΠΑ, αεροπορικό δυστύχημα, ΕΕ, πτήση, Boeing, Boeing 737 MAX 8
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK