13:24 25 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟY 2020
ΚΟΣΜΟΣ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Τον Μάρτιο, οι παγκόσμιες αρχές πολιτικής αεροπορίας καθήλωσαν τα Boeing 737 MAX μετά από δύο δυστυχήματα, ένα στην Ινδονησία και ένα άλλο στην Αιθιοπία που κόστισαν τη ζωή σε 346 άτομα.

Ο βετεράνος μηχανικός της Boeing,  Άνταμ Ντίκσον, δήλωσε ότι η οικογένεια του «δεν θα πετούσε με 737 Max», το αεροσκάφος που ενεπλάκη πρόσφατα σε δύο δυστυχήματα με αποτέλεσμα τα συγκεκριμένα αεροσκάφη να καθηλωθούν στο έδαφος.

«Είναι τρομακτικό να βλέπεις ένα τόσο σοβαρό περιστατικό εξαιτίας ενός συστήματος που δεν λειτούργησε σωστά ή με ακρίβεια», δήλωσε ο Ντίκσον, ο οποίος εργάστηκε για περισσότερο από 30 χρόνια στη Boeing και το βοήθης στον σχεδιασμό του 737 Max.

Ισχυρίστηκε επίσης ότι οι εργασίες που αφορούν τη γραμμή παραγωγής του 737 Max δεν χρηματοδοτήθηκαν δεόντως.

«Βέβαια αυτό που είδα ήταν η έλλειψη επαρκών πόρων για να γίνει μια ολοκληρωμένη δουλειά. Η νοοτροπία ήταν πολύ επικεντρωμένη στο κόστος, απίστευτα συμπιεσμένη. Δίνονταν στόχοι στους μηχανικούς για να αφαιρέσουν κάποιο κόστος από το αεροπλάνο», σημείωσε ο Ντίκσον.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι μηχανικοί της Boeing πιέστηκαν επιπλέον να περιορίσουν κάποια χαρακτηριστικά του νέου 737 Max, έτσι ώστε η εταιρεία να αποφύγει αυστηρούς ελέγχους από την αμερικανική ομοσπονδιακή υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας (FAA).

Η Boeing γρήγορα απέρριψε τους ισχυρισμούς του τονίζοντας ότι παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να μετατρέψει το 737 Max σε ένα από τα ασφαλέστερα αεροσκάφη στον κόσμο.

Tags:
αεροπορικό δυστύχημα, δυστύχημα, αεροσκάφος, μηχανικός, Boeing 737 MAX 8, Boeing 737 MAX 8
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK