23:33 02 ΑΠΡΙΛΙΟY 2020
ΚΟΣΜΟΣ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Η εταιρεία εσωρούχων Victoria’s Secret έφτασε στην απόφαση να ματαιώσει την ετήσια επίδειξη μόδας που μεταδιδόταν τηλεοπτικά, εξαιτίας της πτώσης στην τηλεθέαση και της διαρκώς αυξανόμενης κριτικής, με τη «μητρική» εταιρεία L Brands  να σχεδιάζει την αλλαγή στρατηγικής μάρκετινγκ.

Η συγκεκριμένη απόφαση ανακοινώθηκε από τον επικεφαλής οικονομικό διευθυντή της L Brands, Στιούαρτ Μπουρκντέρφερ, κατά τη διάρκεια παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων, την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου.

«Σκεφτόμαστε πώς να αλλάξουμε τη θέση της φίρμας και να την επικοινωνήσουμε καλύτερα στους πελάτες μας» εξήγησε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας.

«Ήταν μια σημαντική πτυχή της φίρμας και ένα αξιοσημείωτο επίτευγμα μάρκετινγκ», σημείωσε ο Μπουρκντέρφερ, αναφορικά με το σόου της επίδειξης μόδας της Victoria’s Secret.

Η συγκεκριμένη δήλωση έρχεται αμέσως μετά την ανακοίνωση της L Brands για απώλειες 252 εκατ. δολ. κατά το 3 τρίμηνο του έτους.

Την ίδια στιγμή, η φίρμα εσωρούχων αντιμετωπίζει κι άλλες προκλήσεις όπως η πιθανή κατάργηση των «Αγγέλων» της  Victoria’s Secret, της περίφημης ομάδας των ελίτ μοντέλων που παρουσίαζαν τα εσώρουχα της εταιρείας.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η το ετήσιο σόου μόδας, που ξεκίνησε πίσω στα 1995, μέχρι σήμερα γινόταν κάθε χρονιά, ανελλιπώς.

Ωστόσο, σύμφωνα με το τηλεοπτικό δίκτυο ABC, πέρσι μόλις 3,3 εκατ. τηλεθεατές το παρακολούθησαν, σε σύγκριση με τα 12 εκατ. που το είδαν όταν πρωτοπροβλήθηκε στις ΗΠΑ, το 2001.

Δείτε το βίντεο:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Άγαλμα του Χριστού μοιάζει με τον τραγουδιστή Φιλ Κόλινς - Βίντεο

Επική περιγραφή στο Ρουκ Ζουκ: «Το μ.. σέρνει...;» είπε παίκτρια και... «κόκκαλο» η Ζέτα - Βίντεο

Καλόγερος «χούλιγκαν» με λοστό σπάει λεωφορείο στη Σαντορίνη μετά από τρακάρισμα -Βίντεο

Γιατρός ρουφά με το στόμα τα ούρα ετοιμοθάνατου ασθενή σε πτήση για να τον σώσει - Βίντεο

 

Tags:
επίδειξη μόδας, Victoria's Secret
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK