06:50 08 ΙΟΥΛΙΟY 2020
ΚΟΣΜΟΣ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Η φινλανδική εταιρεία Valio αποφάσισε να αλλάξει τις στερεοτυπικές φιγούρες των συσκευασιών στο «τουρκικό γιαούρτι», έπειτα από αντιδράσεις στο Twitter.

Να αλλάξει τις στερεοτυπικές φιγούρες των συσκευασιών στο «τουρκικό γιαούρτι» αποφάσισε η φινλανδική εταιρεία Valio, η οποία γνωστοποίησε ότι το ίδιο θα πράξει και για τις συσκευασίες των «ελληνικών» και «βουλγαρικών» προϊόντων.

Η απόφαση αυτή, συνιστά απόρροια των ποικίλλων αντιδράσεων που προκλήθηκαν στο Twitter, μετά τη δημοσιοποίηση της νέας συσκευασίας του «τουρκικού» προϊόντος.

Ο λόγος δεν ήταν άλλος, από το γεγονός ότι η φιγούρα της συσκευασίας φορούσε φέσι, το οποίο παρέπεμπε άμεσα στην τουρκική κουλτούρα. Αρκετοί χρήστες έσπευσαν να στιγματίσουν αυτή την επιλογή, κάνοντας λόγο για προώθηση των φυλετικών διακρίσεων.

Η διοίκηση της εταιρείας, σε μία πρώτη αντίδραση, διαβεβαίωσε ότι θα εισαγάγει νέο brand για τα γιαούρτια της, κάτι το οποίο αναμένεται το προσεχές φθινόπωρο.

Διευκρίνισε, πάντως, ότι η αλλαγή δεν θα είναι άμεση, καθώς η εταιρεία δεν θέλει να δημιουργήσει περιττά απορρίμματα με την άμεση αντικατάσταση των ήδη υπαρχουσών συσκευασιών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Valio αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες της Φινλανδίας και δραστηριοποιείται στην αγορά των φρέσκων – καθημερινών προϊόντων, όπως τυριών, βουτύρου, γάλακτος, γιαουρτιού κ.ά.

Το τελευταίο διάστημα, η συζήτηση στη Φινλανδία για την καταπολέμηση των διακρίσεων και του ρατσισμού έχει «φουντώσει» για τα καλά. Την προηγούμενη εβδομάδα, μάλιστα, έγινε γνωστό ότι το παγωτό με την επωνυμία Eskimo αναμένεται να αλλάξει όνομα, με στόχο την καταπολέμηση των διακρίσεων.

Την άνοιξη, παράλληλα, η φινλανδική εταιρεία Brunberg ανακοίνωσε την αλλαγή των συσκευασιών της σοκολάτας «Kisses», αποσύροντας τις όποιες στερεοτυπικές εικόνες.  

Tags:
ρατσισμός, διακρίσεις, γιαούρτι, Τουρκία, Φινλανδία
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK