03:24 28 ΝΟΕΜΒΡΙΟY 2020
ΚΟΣΜΟΣ
Λήψη σύντομου url
0 10
Βρείτε μας

Παρά το ότι τα περισσότερα ζευγάρια αναγκάστηκαν να μείνουν την άνοιξη στο σπίτι λόγω καραντίνας, οι πωλήσεις προφυλακτικών είδαν μια σημαντική αύξηση κατά το καλοκαίρι.

Η πώληση των προφυλακτικών Durex αυξήθηκε μετά τη χαλάρωση των κανόνων κοινωνικής αποστασιοποίησης το καλοκαίρι, σύμφωνα με την εταιρεία παραγωγής τους Reckitt Benckiser. 

Ο κολοσσός που διαθέτει πλήθος προϊόντων δήλωσε ότι αύξηση στα προϊόντα υγιεινής, όπως προφυλακτικά και «προϊόντα σεξουαλικής ευημερίας», έφτασε το 12,6% τους τελευταίους τρεις μήνες, σύμφωνα με το BBC.

Οι πωλήσεις των προϊόντων Dettol, Cillit Bang και των αποσμητικών χώρου σημείωσαν επίσης άνοδο, καθώς αποτέλεσαν προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν ευρέως με την επιστροφή των εργαζομένων στον εργασιακό χώρο.

Οι συνολικές πωλήσεις του ομίλου το τελευταίο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 13%.

«Η χαλάρωση των κανονισμών κοινωνικής αποστασιοποίησης οδήγησε σε μεγαλύτερη ζήτηση για τα προϊόντα σεξουαλικής ευημερίας» ανέφερε.

Κατά τη διάρκεια της άνοιξης οπότε και οι περισσότερες χώρες μπήκαν σε lockdown, η Reckitt είδε μια απότομη πτώση της ζήτησης προφυλακτικών καθώς οι άνθρωποι έκαναν λιγότερο σεξ.

Ωστόσο, η εταιρεία εκτιμά ότι αυτή η πτώση θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος την επόμενη χρονιά, με μια αναμενόμενη πτώση στο παγκόσμιο ποσοστό γεννήσεων.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι πωλήσεις σε σπρέι, μαντηλάκια και υγρά Dettol αυξήθηκαν πάνω από 50% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Τέλος, τα προϊόντα Airwick και Finish συνέχισαν να έχουν αυξημένες πωλήσεις, με τους καταναλωτές να περνούν περισσότερο χρόνο στο σπίτι σε σύγκριση με πριν από έναν χρόνο, σύμφωνα με την εταιρεία.

Tags:
πανδημία, κορονοϊός, πωλήσεις, lockdown, προφυλακτικά, σεξ, καραντίνα
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK