06:30 25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟY 2021
ΚΟΣΜΟΣ
Λήψη σύντομου url
Όλες οι εξελίξεις για τον κορονοϊό (2028)
0 10
Βρείτε μας

Την ανάγκη να αλλάξει ο σχεδιασμός της παγκόσμιας αεροπορικής βιομηχανίας που πλήττεται από την πανδημία υπέδειξε ο επικεφαλής της Διεύθυνσης Αεροπλοΐας των ΗΠΑ.

Την πεποίθηση πως καθώς η κοινωνία θα επιστρέφει στην ομαλότητα μετά από την πανδημία του κορονοϊού, τα μέτρα ασφάλειας στις αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να είναι πιο αυστηρά, ώστε να μην διευκολύνεται η διάδοση παθογόνων όπως η COVID-19, εξέφρασε ο επικεφαλής της Διεύθυνσης Ομοσπονδιακής Αεροπλοΐας των ΗΠΑ Στιβ Ντίξον.

«Όλες αυτές οι αλλαγές δημιουργούν ένα εντελώς νέο σύνολο στρεσογόνων παραγόντων, που μπορούν να ενέχουν νέους κινδύνους για την ασφάλεια στο σύστημα», δήλωσε ο Ντίξον σε ένα συνέδριο για την ασφάλεια της εμπορικής αεροπορίας, ενώ πρόσθεσε ότι «δεν μπορούμε να είμαστε απολύτως ικανοποιημένοι για αυτό».

Ποια προβλήματα αντιμετωπίζει η αεροπορική βιομηχανία

Μερικές από τις προκλήσεις που σημείωσε, περιλαμβάνουν την πρόωρη συνταξιοδότηση χιλιάδων βετεράνων πιλότων αεροπορικών εταιρειών που προκλήθηκαν από την απότομη πτώση στις δραστηριότητες της βιομηχανίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τους κινδύνους ασφάλειας που δημιουργούν τα νέα σχέδια αεροσκαφών και ο αντίκτυπός τους στο πιλοτάρισμα, καθώς και την πιθανότητα οι διεθνείς πτήσεις να παραμείνουν σε μικρούς αριθμούς για μεγάλο χρονικό διάστημα, αν η πανδημία συνεχίσει να παραμένει ένα σημαντικό παγκόσμιο πρόβλημα.

Τα λόγια του Ντίξον απηχούν μια προηγούμενη προειδοποίηση από τον Δεκέμβριο του 2020, όταν έκρινε ότι το αεροπορικό σύστημα που εφαρμοζόταν πριν από τον Μάρτιο του 2020, τότε που η πανδημία σάρωνε τον κόσμο, «δεν υπάρχει πλέον με τον ίδιο τρόπο».

Οι επιπτώσεις της πανδημίας στις αεροπορικές εταιρείες και τις πτήσεις

Σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Αεροπορικών Μεταφορών (IATA) που κυκλοφόρησαν νωρίτερα αυτόν τον μήνα, το 2020 σημειώθηκε μείωση κατά 65,9% στα παγκόσμια αεροπορικά ταξίδια σε σύγκριση με το 2019, με τη διεθνή κίνηση να μειώνεται κατά 68,1% και τα συνολικά αεροπορικά μίλια να μειώνονται κατά 75,6%.

Η εγχώρια πτώση ήταν μικρότερη, στο 48,8%, καθώς πολλές κυβερνήσεις έκλεισαν τη διεθνή εναέρια κυκλοφορία σε μια προσπάθεια περιορισμού της εξάπλωσης της COVID-19, η οποία μπορεί να μεταδοθεί για δύο εβδομάδες πριν εμφανιστούν τα ορατά συμπτώματα της νόσου.

Μετά τη μείωση των ταξιδιών των αεροπορικών εταιρειών στις αρχές του 2020, οι εταιρείες άρχισαν να μειώνουν και τις θέσεις εργασίας, με χιλιάδες εργαζόμενους να επιλέγουν να απολυθούν και να λάβουν πρόωρα πακέτα συνταξιοδότησης, συμπεριλαμβανομένων 17.000 υπαλλήλων και 2.000 πιλότων στην εταιρεία Delta Airlines.

Αμφιβολίες και για την ασφάλεια των πτήσεων

Ωστόσο, η ασφάλεια των αεροπορικών εταιρειών οδήγησε επίσης σε πτώση των πτήσεων, ξεκινώντας με το αεροσκάφος Boeing 737 MAX το οποίο ενεπλάκη σε αρκετά θανατηφόρα δυστυχήματα, εξαιτίας απόφασης του κατασκευαστή ως αντίδραση στην εγκατάσταση ισχυρότερων κινητήρων στα αεροσκάφη ευρείας ατράκτου.

Το αεροσκάφος είχε παραμείνει στο έδαφος για σχεδόν δύο χρόνια από την FAA για έρευνα πριν του επιτραπεί να συνεχίσει τις εμπορικές πτήσεις τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους.

Πιο πρόσφατα, ένα Boeing 777 είδε τον κινητήρα του σχεδόν καταρρέει λίγο μετά την απογείωση το Σάββατο, τυλιγμένος στις φλόγες σε μια πτήση που ευτυχώς τελικά προσγειώθηκε με ασφάλεια στο Κολοράντο. Η FAA διέταξε νέες επιθεωρήσεις στο μοντέλο 777 και η Boeing συνέστησε να παραμείνει στο έδαφος το μοντέλο που χρησιμοποιεί τον εν λόγω τύπο κινητήρα για περαιτέρω έρευνες.

Θέμα:
Όλες οι εξελίξεις για τον κορονοϊό (2028)
Tags:
αεροπορικό δυστύχημα, ασφάλεια, αεροπορικές εταιρείες, πανδημία, κορονοϊός, επιβάτες, πτήσεις, αεροπλάνο
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK