06:36 30 ΟΚΤΩΒΡΙΟY 2020
LIFESTYLE
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Η Χώρα του Ανατέλλοντος Ήλιου έχει μέσο προσδόκιμο ζωής 85,3 χρόνια και δεν είναι τυχαίο. Η ισορροπημένη διατροφή, η σωματική άσκηση και άλλες 4 συνήθειες είναι ο λόγος που ζουν περισσότερο από οποιονδήποτε άνθρωπο στο πλανήτη!

Σύμφωνα με μια μελέτη, οι Ιάπωνες ζουν περισσότερο από ανθρώπους άλλων χωρών. Το μέσο προσδόκιμο ζωής είναι 85.3 χρόνια! Μπορεί κάποιος να πει ότι αυτό οφείλεται στην τύχη ή τα γονίδια, αλλά όχι.

Οι Ιάπωνες έχουν 6 μυστικά μακροζωίας και τώρα ήρθε η ώρα να τα μάθετε και εσείς!

1. Η παραδοσιακή ιαπωνική διατροφή είναι υγιεινή και ισορροπημένη

Το κόκκινο κρέας έχει πολύ περισσότερη χοληστερόλη από τα ψάρια.
© CC0
Το κόκκινο κρέας έχει πολύ περισσότερη χοληστερόλη από τα ψάρια.

Η ιαπωνική διατροφή είναι πλούσια σε δημητριακά και λαχανικά. Οι Ιάπωνες δεν τρώνε επίσης πολύ συχνά πολύ κόκκινο κρέας όπως στις Ηνωμένες Πολιτείες ή τη Δυτική Ευρώπη. Το κόκκινο κρέας έχει πολύ περισσότερη χοληστερόλη από τα ψάρια, γεγονός που δίνει σε ένα άτομο περισσότερες πιθανότητες να αποκτήσει καρδιακές παθήσεις, καρδιακές προσβολές, αλλά και εγκεφαλικά επεισόδια. Ακόμη αποφεύγουν όσο μπορούν τα γαλακτοκομικά και προτιμούν το πράσινο τσάι. 

2. Περνούν πολύ χρόνο με την οικογένεια

Σε 1 μόνο σπίτι μπορούν να ζουν δύο η περισσότερες γενιές.
© CC0
Σε 1 μόνο σπίτι μπορούν να ζουν δύο η περισσότερες γενιές.

Η φροντίδα των ηλικιωμένων και η βοήθεια στο σπίτι αποτελούν στην Ιαπωνία μια πολύ σημαντική παράδοση. Μάλιστα σε 1 μόνο σπίτι μπορούν να ζουν δύο η περισσότερες γενιές, γεγονός που επιτρέπει στους μεγάλους της οικογένειας να περνούν χρόνο με τα παιδιά τους και τα εγγόνια τους.

3. «Ikigai», δηλαδή να έχετε έναν λόγο να ξυπνάτε κάθε μέρα

 Ο Μίτσιγκο Κουμάνο περιγράφει το Ikigai ως την αφιέρωση του ατόμου σε δραστηριότητες που τον γεμίζουν και δίνουν νόημα στην ζωή του.
© CC0
Ο Μίτσιγκο Κουμάνο περιγράφει το Ikigai ως την αφιέρωση του ατόμου σε δραστηριότητες που τον γεμίζουν και δίνουν νόημα στην ζωή του.

Το «Ikigai» σημαίνει κυριολεκτικά «λόγος ύπαρξης». Στην Ιαπωνία είναι πολύ σημαντικό να έχεις μια κατεύθυνση ή σκοπό στην ζωή σου. Ο Μίτσιγκο Κουμάνο, είναι ένας Ιάπωνας ψυχολόγος που περιγράφει το Ikigai ως την αφιέρωση του ατόμου σε δραστηριότητες που τον γεμίζουν και δίνουν νόημα στην ζωή του.

4. Η Ιαπωνία μας διδάσκει για την καθαριότητα

Η καθαριότητα θα σας βοηθήσει να αποφύγετε διάφορες ασθένειες.
© CC0
Η καθαριότητα θα σας βοηθήσει να αποφύγετε διάφορες ασθένειες.

H χώρα του ανατέλλοντος ηλίου έχει τη φήμη ως ένα από τα «καθαρότερα» έθνη στον κόσμο. Και δεν χρειάζεται να αποδειχθεί ότι η καθαριότητα οδηγεί σε καλή υγεία.  Σε πολλές χώρες στον υπόλοιπο κόσμο δεν φαίνεται πάντα σαν πολιτιστικός κανόνας να πλένεις τα χέρια και να κάνεις ντουζ κάθε μέρα, αλλά η καθαριότητα θα σας βοηθήσει να αποφύγετε διάφορες ασθένειες.

5. Οι Ιάπωνες χρησιμοποιούν τη μέθοδο «hara hachi bu» για να αποφύγουν το υπερβολικό φαγητό

Είναι μια φιλοσοφία του Κομφούκιου.
© CC0
Είναι μια φιλοσοφία του Κομφούκιου.

«Hara hachi bu» σημαίνει «φάτε μέχρι να είστε 80% φουλ». Είναι μια φιλοσοφία του Κομφούκιου για να αποφύγεις την υπερκατανάλωση τροφής.

6. Οι Ιάπωνες λατρεύουν να περπατούν

 Αρκετοί πολίτες, ιδίως ηλικιωμένοι, περπατούν, κάνουν ποδήλατο και παίρνουν το τρένο.
© CC0
Αρκετοί πολίτες, ιδίως ηλικιωμένοι, περπατούν, κάνουν ποδήλατο και παίρνουν το τρένο.

Όχι μόνο οι Ιάπωνες τρώνε υγιεινά, αλλά περπατούν και πολύ. Αρκετοί πολίτες, ιδίως ηλικιωμένοι, περπατούν, κάνουν ποδήλατο και παίρνουν το τρένο για να πάνε στην δουλειά (αντί για αυτοκίνητο).  Τα αυτοκίνητα στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο δημοφιλή καθώς το σύστημα τρένων στην Ιαπωνία είναι υπέροχο!

Πώς σας φάνηκαν οι παραπάνω συμβουλές; Θα τις ακολουθήσετε;

Tags:
διατροφή, συμβουλές, μακροζωία, Ιαπωνία
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK