02:40 24 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟY 2019
Γαλλία - Κροατία, Παγκόσμιο Κύπελλο 2018, τελικός

Ποιος αγώνας του Μουντιάλ είχε τη μεγαλύτερη τηλεθέαση;

© Sputnik / Alexey Filippov
MEDIA
Λήψη σύντομου url
ΕΡΤ
0 0 0

Η απάντηση εύλογη μεν, ωστόσο στις πρώτες θέσεις της λίστας υπήρχαν παιχνίδια που δεν θα περίμενε κανείς, από όσα μετέδωσε η ΕΡΤ από το Παγκόσμιο Κύπελλο της Ρωσίας.

Πάνω κάτω ήταν αναμενόμενο μεν, αλλά ο τελικός του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2018 ήταν και ο αγώνας με τη μεγαλύτερη εν Ελλάδι τηλεθέαση από τους συνολικά 64 που διεξήχθησαν για το Μουντιάλ της Ρωσίας.

Τον τελικό Γαλλία — Κροατία 4-2 παρακολούθησαν κατά μέσο όρο από τη δημόσια τηλεόραση 1.713.000 τηλεθεατές, με μέση τηλεθέαση 16,5% και μέσο μερίδιο, ήτοι επί των ανοικτών δεκτών, 62,9%! Αρκετά καλά τα πήγε και μικρός τελικός, Βέλγιο — Αγγλία 2-0, με 858.000 τηλεθεατές, 8,3% τηλεθέαση και 37,2% τηλεμερίδιο, ήταν όμως στην 30η θέση της λίστας…

Ποια άλλα ματς ξεχώρισαν; Την τριάδα συμπληρώνουν, μαζί με τον τελικό, οι δύο ημιτελικοί Κροατία — Αγγλία και Γαλλία — Βέλγιο με 1.555.000 και 1.514.000 τηλεθεατές, κατά μέσο όρο, αντίστοιχα.

Στην πρώτη δεκάδα υπάρχουν βέβαια αγώνες κυρίως της Βραζιλίας, μιας και η «σελεσάο» είναι δημοφιλής στην πατρίδα μας, όχι όμως της Αργεντινής. Και το Βέλγιο τα… πήγε καλά ενώ στη 10η θέση ήταν ο προημιτελικός Ρωσίας — Κροατίας.

ΑΓΩΝΑΣ

ΤΗΛ.

ΤΛΜ.

ΘΕΑΤΕΣ

Γαλλία — Κροατία 4-2

16,5%

62,9%

1.713.000

Κροατία — Αγγλία 2-1 (παρ.)

14,9%

45,5%

1.555.000

Γαλλία — Βέλγιο 1-0

14,6%

45,1%

1.514.000

Κολομβία — Αγγλία 1-1 (3-4 πέν.)

12,5%

37,2%

1.303.000

Βραζιλία — Βέλγιο 1-2

12,4%

44,2%

1.292.000

Πορτογαλία — Ισπανία 3-3

12,4%

34,7%

1.283.000

Βραζιλία — Ελβετία 1-1

12,3%

32,9%

1.278.000

Κροατία — Δανία 1-1 (3-2 πέν.)

11,4%

35,6%

1.188.000

Βέλγιο — Ιαπωνία 3-2

11,3%

35,6%

1.179.000

Ρωσία — Κροατία 2-2 (παρ., 3-4 πέν.)

11,3%

42,4%

1.172.000

Tags:
μετρήσεις τηλεθέασεις, τηλεθεάσεις, τηλεθέαση, Μουντιάλ, Παγκόσμιο Κύπελλο, Μουντιάλ 2018, Παγκόσμιο Κύπελλο 2018, Κροατία, Γαλλία
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK