MEDIA
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Η Μαίρη Μηλιαρέση απολογήθηκε δημόσια μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε το σποτ που παρουσίασε, όπου διαφήμιζε ένα σετ από μάσκες και αντισηπτικά συνολικού κόστους 24,99 ευρώ.

Ένα σποτ τηλεμάρκετινγκ που παρουσίασε η Μαίρη Μηλιαρέση διαφήμιζε ένα σετ από έξι μάσκες και ένα αντισηπτικό στην τιμή των 14,99 ευρώ, συν 10 ευρώ έξοδα αποστολής (συνολικά δηλαδή 24,99 ευρώ). Οι έντονες αντιδράσεις που ακολούθησαν ώθησαν την τηλεπαρουσιάστρια να απολογηθεί δημοσίως μέσα από μια ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, όπου ζήτησε συγγνώμη και αποκάλυψε ότι αυτό το περιστατικό οδήγησε στην απόλυσή της.

Όπως γράφει, μεταξύ άλλων, η Μηλιαρέση:

«Αφορμή για την ανάρτηση αυτή είναι η έντονη αρνητική κριτική που δέχθηκα για το κόστος του προϊόντος, σε ένα σποτ τηλεπωλήσεων που παρουσίασα, σχετικό με την προφύλαξη από τούς ιούς και τα μικρόβια».

Παρακάτω, η ίδια αναφέρει ότι η παρουσίαση προϊόντων στην τηλεόραση είναι η αποκλειστική δουλειά της εδώ και χρόνια, από την οποία, όπως προσθέτει, τουλάχιστον μέχρι σήμερα ζει «με αξιοπρέπεια». Αμέσως προσθέτει:

«Όμως, δεν αποφασίζω εγώ ποια προϊόντα θα προωθήσουν οι εργοδότες μου. Από την στιγμή που είναι νόμιμα, έχω υποχρέωση να ακολουθήσω τις επιταγές που μου επιβάλουν οι επαγγελματικές μου συμφωνίες. Όπως μια τηλεπαρουσιάστρια που εκφωνεί τις ειδήσεις, δεν αποφασίζει ποιες ειδήσεις θα πει και ποιες όχι, έτσι κι εγώ δεν έχω λόγο στο τι θα παρουσιαστεί».

Η Μηλιαρέση συνεχίζει επισημαίνοντας ότι η μοναδική της σχέση με τα προϊόντα είναι η παρουσίασή τους:

«Δεν έχω ούτε επιλογή, ούτε μου ζητείται η γνώμη μου, στο ποια θα είναι αυτά, ή σε ποιες τιμές θα πωληθούν. Δεν τα εμπορεύομαι εγώ. Δεν λαμβάνω προμήθεια, ούτε ποσοστά, ούτε άλλη μορφή συμμετοχής έχω σε τυχόν κέρδη από τις πωλήσεις αυτές».

Κατόπιν συμπληρώνει ότι πληρώνεται αποκλειστικά για τα γυρίσματα των σποτ, ανεξάρτητα από το ύψος των πωλήσεων που θα φέρουν τα εκάστοτε προϊόντα και την περίοδο που θα προβληθεί κάθε σποτ. Στη συνέχεια συμπληρώνει:

«Εξυπακούεται, ότι δεν έχω καμία επιρροή στο πόσο αποφασίζουν οι εργοδότες μου να πουλήσουν τα προϊόντα που προωθούνται. Ούτε μπορώ να επέμβω εάν αυτό το προϊόν, μου φανεί ακριβό ή φθηνό. Πολύ περισσότερο για τα επιπλέον έξοδα, που ούτε καν έχω γνώση».

Παραδέχεται, ωστόσο, ότι κατανοεί τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν μετά την προβολή του σποτ και τονίζει τα εξής:

«Θέλω να ζητήσω από πλευράς μου, μια ειλικρινή συγνώμη απ’ όλους όσους δυσαρέστησα, λόγω αυτής της συγκεκριμένης επαγγελματικής μου παρουσίασης, είτε αυτό είναι δικαιολογημένο και δίκαιο,είτε όχι. Το αποτέλεσμα αυτής της ιστορίας είναι ότι έμεινα πάλι άνεργη. Εύχομαι υγεία σε όλους!».

Δείτε παρακάτω την ανάρτηση με ολόκληρο το κείμενο:

View this post on Instagram

A post shared by marymiliaresi (@marymiliaresi) on

 

Σχετικά:

Κορονοϊός – Ελλάδα: Μείωση ΦΠΑ στο 6% για μάσκες, αντισηπτικά – Πλαφόν στην προμήθεια αντισηπτικών
Πρόεδρος ΟΕΝΓΕ στο Sputnik: Στο Δρομοκαΐτειο ράβουν στη ραπτομηχανή μάσκες από σεντόνια
Κορονοϊός – Ελλάδα: Με προστατευτικές στολές και μάσκες η κηδεία του πρώτου νεκρού – Φωτογραφίες
Tags:
αντισηπτικό χεριών, μάσκες, τηλεμάρκετινγκ, διαφημιστικό σποτ, Instagram, διαφήμιση, Μαίρη Μηλιαρέση
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK