ΜΟΔΑ
Λήψη σύντομου url
Κορονοϊός: Όλες οι ειδήσεις για την πανδημία (1999)
0 0 0
Βρείτε μας

Η παρουσίαση των σόου θα γίνει διαδικτυακά, από τις 12 μέχρι τις 14 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας ότι τα πάντα αλλάζουν στην εποχή της πανδημίας του νέου κορονοϊού – χωρίς να εξαιρείται ο κόσμος της μόδας.

Στην εποχή της πανδημίας του νέου κορονοϊού, και η μόδα ζει ιστορικές εξελίξεις άνευ προηγουμένου. Η φετινή Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου μπορεί να μην ακυρώθηκε, ακολουθώντας την τύχη άλλων μαζικών διοργανώσεων, αλλά θα προβληθεί αποκλειστικά online, από τις 12 έως τις 14 Ιουνίου.

Εκπρόσωπος της διοργάνωσης, η Κάρολαϊν Ρας, ανακοίνωσε σχετικά: «Η πανδημία που βιώνουμε μας ωθεί να συλλογιστούμε με μεγαλύτερη οξυδέρκεια την κοινωνία στην οποία ζούμε. […] Ελπίζουμε η άλλη πλευρά αυτής της κρίσης να αφορά τη βιωσιμότητα, τη δημιουργικότητα, και προϊόντα που εκτιμούμε, σεβόμαστε και τιμούμε».

Η ιστοσελίδα μέσα από την οποία θα προβληθούν τα σόου, σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής Vogue, δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα από μια διοργάνωση με φυσική παρουσία, καθώς θα περιλαμβάνει από συνεντεύξεις με σχεδιαστές μέχρι διαδικτυακά σεμινάρια και φυσικά online επιδείξεις. Διαδικτυακές πλατφόρμες όπως το Instagram, το Zoom και το YouTube θα έχουν, για μία ακόμα φορά, την τιμητική τους.

Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της νέας πραγματικότητας; Τα σόου θα είναι πιο «δημοκρατικά» από ποτέ. Όπως σχολίασε ο Σίντρικ Σαρμπί, CEO του Balenciaga, σε ένα σόου με φυσική παρουσία ο οίκος προσκαλεί γύρω στα 600 άτομα, ενώ εκείνα που προβάλλονται μέσα από το YouTube προσελκύουν πάνω από 8.000 θεατές, στο Instagram τα παρακολουθούν 60.000 θεατές και γύρω στους 300.000 τα συζητούν στο Twitter. «Αν τα συνδυάσετε όλα αυτά με τις αναπαραγωγές των βίντεο, έχουμε ένα κοινό που ξεπερνά τους 10 εκατομμύρια θεατές» σχολίασε, προσθέτοντας: «Πιστεύω ότι ήδη έχουμε μια ψηφιακή πραγματικότητα που χρειάζεται να αποδεχτούμε και να αντιμετωπίσουμε. Πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε το κοινό μας».

Υπάρχει, ωστόσο, και τουλάχιστον ένα σοβαρό μειονέκτημα στις «εικονικές» επιδείξεις μόδας: Μετά το τέλος των φυσικών σόου, οι πωλητές συνηθίζεται να επισκέπτονται τα showroom των σχεδιαστών για να εξετάσουν από κοντά τις δημιουργίες τους και να αποφασίσουν αν θα τις εντάξουν στις συλλογές των καταστημάτων τους. Αυτή τη φορά, οι designers και οι οίκοι θα πρέπει να γίνουν πιο ευρηματικοί ώστε να διατηρήσουν κυριολεκτικά την επαφή τους με την ήδη μαστιζόμενη αγορά της μόδας από την πανδημία του COVID-19.

Θέμα:
Κορονοϊός: Όλες οι ειδήσεις για την πανδημία (1999)

Σχετικά:

Zara και καραντίνα: Νέα καμπάνια φωτογραφίζει τα μοντέλα στο σπίτι
Τζίτζι Χαντίντ: Φωτογραφήθηκε με... βιντεοκλήση για το περιοδικό i-D
Ο οίκος Louis Vuitton πλέον κατασκευάζει μάσκες αντί για τσάντες – Βίντεο
Tags:
COVID-19, πανδημία, καραντίνα, κορονοϊός, Λονδίνο, Εβδομάδα Μόδας, μόδα
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK