05:57 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟY 2020
ΜΟΔΑ
Λήψη σύντομου url
0 10
Βρείτε μας

Έρευνα ανάμεσα σε 14.000 ενήλικους έδειξε ποιοι θεωρούνται οι πιο καλοντυμένοι Ευρωπαίοι αλλά και τις τάσεις της μόδας που κερδίζουν έδαφος.

Η χώρα των Prada και Versace, η Ιταλία, καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην Ευρώπη για το στιλ των κατοίκων της, ενώ οι Γαλλία των πολυτελών οίκων Saint Laurent και Balmain ακολουθεί από κοντά στη δεύτερη θέση.

Η Ισπανία, χώρα των Balenciaga και Paco Rabanne κατέλαβε την τρίτη θέση, ενώ στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα έρχονται Ηνωμένο Βασίλειο και Σουηδία.

Η έρευνα έγινε για λογαριασμό της πλατφόρμας FARFETCH η οποία λάνσαρε τον WORLD FASHION 2020, έναν οδηγό που δίνει πρόσβαση στις πιο διάσημες τάσεις σε όλο τον κόσμο.

Το νέο αυτό εργαλείο παρέχει στοιχεία πωλήσεων από κάποιες από τις πιο στιλιστικά προχωρημένες πόλεις του κόσμου και πώς οι καταναλωτικές συνήθειες άλλαξαν κατά τη διάρκεια των lockdowns

Οι πωλήσεις στο Μιλάνο δείχνουν ότι οι πωλήσεις σε φόρμες γυμναστικής εκτοξεύθηκαν κατά 1000% το 2020 καθώς ο χρόνος που περνούσε ο κόσμος σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους αναμιγνύονταν.

Την ίδια ώρα, στη Νέα Υόρκη οι πιζάμες σημείωσαν αύξηση πωλήσεων κατά 225% σε σχέση με το 2019.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων κατέγραψε τα κλασικά ρολόγια Aviator με εκτίναξη 400%, μεγαλύτερη αύξηση από κάθε άλλη χώρα.

Η έρευνα έδειξε ακόμα πώς βαθμολογούν οι άνθρωποι τον εαυτό τους σε σχέση με το στιλ, με τους Πολωνούς ενήλικες να περιγράφουν σε ποσοστό 76% τον εαυτό τους ως στιλάτο, ξεπερνώντας τους Ιταλούς που βαθμολογούν, τον εαυτό τους με 67% και τους Γάλλους με 64%.

Οι Ιταλοί έχουν πάθος με τη μόδα, ξοδεύοντας περισσότερα από κάθε άλλο λαό σε έναν κανονικό μήνα, ενώ ακολουθούν οι Γερμανοί.

Παρότι οι Ισπανοί είναι αυτοί που ξοδεύουν περισσότερο χρόνο να ψάξουν για τις νέες τάσεις, σχεδόν 10 ώρες τον μήνα. Μάλιστα, οι κάτοικοι της Ισπανίας είναι αυτοί που θα περάσουν περισσότερο χρόνο, σχεδόν πέντε ώρες την εβδομάδα για να «μελετήσουν» site, περιοδικά και social media για να ανακαλύψουν νέες τάσεις. 

Περισσότερο από το ένα τέταρτο των ενηλίκων καταφεύγουν στο Instagram για στιλιστικές συμβουλές και έμπνευση, ενώ το 27% στρέφονται σε ιστοσελίδες μόδας και το 22% σε περιοδικά.

Το 51% των ενηλίκων που συμμετείχαν στην έρευνα μέσω OnePoll, βρίσκουν έμπνευση σε άλλες χώρες, με την Ιταλία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο να αποτελούν τις δημοφιλέστερες πηγές.

Επιπλέον 56% αρέσκεται να μαθαίνει για την μόδα και το στιλ, ενώ ένα 52% αρέσκεται στη διεύρυνση των οριζόντων του μαθαίνοντας περισσότερο και την διεθνή κουλτούρα και το σχέδιο.

Οι αγορές προϊόντων από «βιώσιμα» υλικά γίνονται τάση με τις αντίστοιχες επιλογές στο Ηνωμένο Βασίλειο να αυξάνονται κατά 108%. Ο Βρετανοί αγόρασαν επίσης περισσότερα μεταχειρισμένα ρούχα από ό,τι πέρσι, όπως συνέβη και σε πολλές άλλες χώρες παγκοσμίως.

Πάντως οι πιο «οικολόγοι» καταναλωτές είναι οι Γερμανοί (130%) και οι Σουηδοί (120%).

Tags:
Ευρώπη, ρούχα, ψώνια, αγορές, καταναλωτές, μόδα
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK