15:22 01 ΑΠΡΙΛΙΟY 2020
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Οι επερχόμενες εκλογικές αναμετρήσεις έχουν αρνητική επίδραση στο επιχειρηματικό και βιομηχανικό κλίμα, όπως καταδεικνύουν τα στοιχεία του ΙΟΒΕ. Βελτίωση για την καταναλωτική εμπιστοσύνη.

Επιδείνωση εμφάνισε τον Μάρτιο το επιχειρηματικό κλίμα στην Ελλάδα, με τις βιομηχανίες να τηρούν στάση αναμονής εν όψει των εκλογικών αναμετρήσεων.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ), ο δείκτης επιχειρηματικών προσδοκιών υποχώρησε στις 103,8 μονάδες έναντι 104,1 μονάδων τον Φεβρουάριο. Ωστόσο, η συγκεκριμένη επίδοση αποδείχθηκε υψηλότερη σε σχέση με τον Μάρτιο του 2018 (102,6 μονάδες).

Η εξέλιξη αυτή, σύμφωνα με το ΙΟΒΕ, εντάσσεται στην ευρύτερη στάση αναμονής της βιομηχανίας απέναντι στις εγχώριες εξελίξεις, αλλά στη σχετική επιβράδυνση του διεθνούς εμπορίου.

Παρ' όλα αυτά, εκφράζεται αισιοδοξία ότι η βελτίωση των όρων χρηματοδότησης του δημοσίου, θα συνεπάγεται την αναβάθμιση των συνθηκών χρηματοδότησης και των ελληνικών βιομηχανιών.

Την ίδια ώρα, όπως ανακοίνωσε το Ίδρυμα, ο δείκτης οικονομικού κλίματος ανήλθε στις 101,3 μονάδες τον Μάρτιο, διατηρούμενος στα ίδια επίπεδα με τον Φεβρουάριο, παρότι ήταν υψηλότερος σε σχέση με πέρυσι (99 μονάδες).

Όσον αφορά, τέλος, τον δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης, η επίδοση του προηγούμενο μήνα διαμορφώθηκε στις —31,6 μονάδες από —33,3 μονάδες τον Φεβρουάριο.

Σχετικά:

ΙΟΒΕ: Σε επίπεδα 2000 μειώθηκαν οι δαπάνες για την εκπαίδευση λόγω κρίσης
ΙΟΒΕ: Υποχώρηση του δείκτη οικονομικού κλίματος τον Ιανουάριο
Έρευνα ΙΟΒΕ: Πώς η κρίση και το δημογραφικό θα μεταβάλλουν εκπαίδευση και αγορά εργασίας
ΙΟΒΕ: Χαμηλότεροι του αναμενομένου οι ρυθμοί ανάπτυξης της οικονομίας
ΙΟΒΕ: Η κρίση υπερδιπλασίασε την ανεργία στους πτυχιούχους
Tags:
επιχειρηματικότητα, βιομηχανία, καταναλωτική εμπιστοσύνη, ευρωεκλογές 2019, εκλογές 2019, ελληνική οικονομία, ΙΟΒΕ
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK