23:00 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟY 2019
Delivery φαγητό

Η Skroutz Food μπαίνει «σφήνα» στο ντελίβερι φαγητού από τον Σεπτέμβριο

© CC0
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Λήψη σύντομου url
Από
0 20
Βρείτε μας

Ο κυρίαρχος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα ετοιμάζεται για το «βήμα παραπάνω», επιδιώκοντας να ανταγωνιστεί άμεσα έναν άλλο κυρίαρχο. Αυτόν του ηλεκτρονικού delivery.

Τα πάνω-κάτω φαίνεται πως ετοιμάζεται να φέρει στην αγορά του ντελίβερι η γνωστή σ’ όλους Skroutz, η εταιρεία η οποία μέσα σε λίγα χρόνια κατάφερε να καταστεί η ελληνική «Amazon».

Η επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία το 2005 ξεκίνησε με τρία άτομα και μηνιαία έσοδα μόλις 200 ευρώ, σήμερα είναι αρκετά μεγάλη, ώστε να περιοριστεί μόνο σ’ έναν κλάδο.

Έτσι, η απόφαση επέκτασης και σ’ άλλους τομείς ήταν κάτι, το οποίο θεωρούταν ζήτημα χρόνου. Τον Σεπτέμβριο, ως εκ τούτου, αναμένεται να «ντεμπουτάρει» στην αγορά του delivery.

Φαγητό, καφές και γλυκά. Αυτά θα μπορεί να παραγγέλνει κάποιος σε λίγες ημέρες, μέσω της ειδικής πλατφόρμας του Skroutz. Και φυσικά, διαλέγοντας τις  πιο προσιτές και συμφέρουσες τιμές μέσα από μία ευρεία γκάμα καταστημάτων εστίασης.

«Η λογική θα είναι αντίστοιχη μ’ αυτή του “e-food”. Να μπαίνεις μέσα και να παραγγέλνεις, με βάση τα εστιατόρια που βρίσκονται στην περιοχή σου» εξηγεί στο Sputnik ο Γιώργος Αυγουστίδης, ένας εκ των τριών ιδρυτών της Skroutz και υπεύθυνος του Skroutz Food.

Επίσημη «πρεμιέρα» τον Σεπτέμβριο

Αυτή τη στιγμή στον «αέρα» βρίσκεται μία δοκιμαστική έκδοση της νέας πλατφόρμας, στην οποία συμμετέχουν περίπου 600 καταστήματα από την ευρύτερη Αθήνα.

Πρόκειται για τις εξής περιοχές: Αγία Παρασκευή, Νέα Ιωνία, Πεύκη, Χολαργός, Γαλάτσι, Μαρούσι, Νέα Φιλαδέλφεια, Πολύδροσο, Ηράκλειο, Μεταμόρφωση, Νέο Ψυχικό, Χαλάνδρι.

Η επίσημη «πρεμιέρα» του Skroutz Food είναι προγραμματισμένη για τον Σεπτέμβριο. Τότε, η πλατφόρμα εκτιμάται ότι θα διαθέτει παρουσία σχεδόν στο σύνολο της ελληνικής πρωτεύουσας.

«Μέχρι το τέλος της χρονιάς, θα έχουμε αρκετά πράγματα να δείξουμε, ώστε να διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό» σχολιάζει, από την πλευρά του, ο κ. Αυγουστίδης.

Και συμπληρώνει: «Ξεκινήσαμε από την Αθήνα για τη δοκιμαστική περίοδο, και σταδιακά θα επεκταθούμε σ’ όλη την Ελλάδα. Αρχή θα γίνει από τις μεγαλύτερες πόλεις, όπως η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, το Ηράκλειο, η Λάρισα κ.α.».

Τα συνεργαζόμενα καταστήματα, για να συμμετάσχουν στην πλατφόρμα του Skroutz Food, καλούνται να καταβάλλουν ένα μικρό αντίτιμο επί της τελικής τιμής πώλησης. Ως εκ τούτου, το όποιο κόστος επιβαρύνει την επιχείρηση και όχι τον τελικό καταναλωτή.

Γιατί στην αγορά του e-φαγητού

Το «e-food» ήταν η πρώτη εταιρεία, η οποία «δημιούργησε» την αγορά του e-delivery, πρωτοπόρησε και εντέλει, κατάφερε να κυριαρχήσει. Σήμερα, μάλιστα, διαθέτει τους καταλόγους 6.500 καταστημάτων εστίασης σε 60 διαφορετικές πόλεις της Ελλάδας.

Ωστόσο, από τον επόμενο μήνα θα κληθεί να ανταγωνιστεί τον «γίγαντα» του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου, ο οποίος απασχολεί πάνω από 200 άτομα, έχοντας τζίρο… αρκετών μηδενικών.

Γιατί όμως, το Skroutz να ρισκάρει σε μία αγορά, όπου ήδη υπάρχει ένας αδιαφιλονίκητος κυρίαρχος; «Θεωρήσαμε ότι υπάρχει περιθώριο για να μπούμε στην αγορά» σπεύδει να απαντήσει ο κ. Αυγουστίδης. 

Άλλωστε, όπως εξηγεί στο Sputnik, το Skroutz Food «θα έχει κάποια επιπλέον πράγματα από το “e-food”, τα οποία θα τα δείτε μέσα στους επόμενους μήνες».

Φυσικά, αρνήθηκε να εξηγήσει ποια ακριβώς θα είναι αυτά, θέλοντας να διαφυλάξει το στοιχείο της… έκπληξης.

Σε κάθε περίπτωση, διευκρινίζει ότι η αγορά του delivery αποτελεί το «επόμενο βήμα» για το Skroutz, ενώ στόχος είναι η επέκταση και σ’ άλλες κατηγορίες, σ’ άλλες αγορές.

«Θέλουμε να επεκτείνουμε τη δραστηριότητα μας και σ’ άλλους τομείς. Το φαγητό και ο καφές είναι μία αρκετά μεγάλη αγορά και γι’ αυτό επιλέξαμε να ξεκινήσουμε από εκεί» συμπληρώνει ο συνιδρυτής του Skroutz.

Δεν παραλείπει, μάλιστα, να επαναλάβει ότι «ήδη ετοιμάζουμε κάτι ακόμη, όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο B2B (business to business)». «Είναι στα σκαριά και τρέχει παράλληλα με το Skroutz Food. Και ενδεχομένως σιγά - σιγά να δείτε και άλλα πράγματα» καταλήγει.

Σχετικά:

Οικονομικό Φόρουμ Δελφών: Η ελληνική Amazon που ξεκίνησε με τρία άτομα και έσοδα 200 ευρώ
Ταπεράκι ή delivery; Μαγειρέψαμε, παραγγείλαμε και... λύνουμε το δίλημμα του εργαζόμενου
Tags:
μπέργκερ, Skroutz, λιανικό εμπόριο, εμπόριο, κατάστημα εστίασης, εστίαση, καφές, διανομέας, διανομή, ντελίβερι, φαγητό
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK