15:35 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟY 2019
Το λιμάνι του Πειραιά

Αλλαγές στο νέο master plan του ΟΛΠ

© AFP 2019 / Angelos Tzortzinis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Δύο έργα, τα οποία είχε συμπεριλάβει στο νέο master plan στις αρχές Αυγούστου ο ΟΛΠ, τελικώς δεν πρόκειται να υλοποιηθούν. Τι συζητήθηκε στη συνεδρίαση της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων.

Δεν πρόκειται να υλοποιηθούν τελικώς τα δύο έργα, τα οποία είχε συμπεριλάβει στο νέο master plan στις αρχές Αυγούστου ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ).

Το πρώτο έργο, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, αφορούσε την επέκταση του car terminal στον Νέο Μώλο Δραπετσώνας.

Ωστόσο, δεν τέθηκε από τον ΟΛΠ στη συνεδρίαση της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ), με τον Νέο Μώλο Δραπετσώνας να παραμένει ως έχει για χρήση της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας και της ακτοπλοΐας.

Επίσης, η πρόταση για επέκταση του container terminal με τη δημιουργία τέταρτης προβλήτας, κρίθηκε ως μη ώριμη από τα μέλη της ΕΣΑΛ για την υλοποίησή της.

To master plan του ΟΛΠ είχε βρεθεί στο επίκεντρο σύσκεψης στο υπουργείο Ναυτιλίας τον Ιούλιο.

Τον Ιούνιο, είχε εγκριθεί από την Ολομέλεια του ΣτΕ η επέκταση του επιβατικού λιμένα του Πειραιά για τον ελλιμενισμό κρουαζιερόπλοιων καθώς και της πώλησης του 67% του μετοχικού κεφαλαίου της ΟΛΠ στην Cosco έναντι 1,5 δισ. ευρώ, ανατρέποντας κατά πλειοψηφία την απόφαση της Επιτροπής Αναστολών του ΣτΕ.

Διαβάστε επίσης:

Τα σχέδια της κυβέρνησης για την περιοχή των Λιπασμάτων στη Δραπετσώνα

Tags:
έργα, Δραπετσώνα, Πειραιάς, λιμάνι, ΟΛΠ
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK