03:34 19 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟY 2020
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Λήψη σύντομου url
0 20
Βρείτε μας

Το ούζο κατέλαβε το 2018 το 72% σε ποσότητα του συνολικού όγκου εξαγωγών της ελληνικής ποτοποιίας, έχοντας καθιερωθεί σε μεγάλες αγορές, όπως αυτή της Γερμανίας.

Ανοδικά κινείται η ελληνική ποτοποιία, χάρη κυρίως στην εξωστρέφεια που διακρίνει τον κλάδο, καθώς εξάγεται πάνω από το 67% της παραγωγής.

Σύμφωνα με στοιχεία που επικαλείται το ethnos.gr, «ναυαρχίδα» των εξαγωγών σε ό,τι αφορά την ποτοποιία είναι το ούζο, το οποίο έχει καθιερωθεί σε μεγάλες αγορές.

Ειδικά, δε, στη Γερμανία, καταναλώνεται κατά τα ίδια στοιχεία περισσότερο ούζο – σχεδόν 1,3 εκατομμύρια κιβώτια ετησίως – από ό,τι τζιν (περίπου 1,2 εκατομμύρια κιβώτια).

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, το ούζο είναι διαχρονικά το κύριο εξαγόμενο προϊόν της ελληνικής ποτοποιίας, καταλαμβάνοντας το 2018 το 72% (σε ποσότητα) του συνολικού όγκου εξαγωγών.

«Μάθαμε τους Γερμανούς να πίνουν ούζο και στη Γερμανία, όχι μόνο στις διακοπές τους»

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων και Αλκοολούχων Ποτών (ΣΕΑΟΠ) Νίκος Καλογιάννης ανέφερε χαρακτηριστικά σε εκδήλωση ότι «μάθαμε τους Γερμανούς να πίνουν ούζο και στη Γερμανία, όχι μόνο στις διακοπές τους».

Παράλληλα, γίνεται προσπάθεια προώθησης του ούζου και σε άλλες αγορές, όπως οι ΗΠΑ, ο Καναδάς και η Αυστραλία, όπου χρησιμοποιείται και ως βασικό συστατικό σε κοκτέιλ.

Βάσει των ίδιων στοιχείων, τα έσοδα από τις εξαγωγές ελληνικών αποσταγμάτων είναι περίπου ίδια με του κρασιού.

Πάντως, όπως ανέφερε ο κ. Καλογιάννης, οι αποσταγματοποιοί προσπαθούν να διατηρήσουν τη μειωμένη φορολογία στο εμφιαλωμένο τσίπουρο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η φέτα στα 100 προστατευόμενα ευρωπαϊκά προϊόντα: Τι προβλέπει η συμφωνία ΕΕ - Κίνας

«Γιατί κύριε κράτος»: Η ανάρτηση καφετζή από το Αγρίνιο που έγινε viral

Tags:
ούζο, εξαγωγές, Γερμανία, ποτά
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK