ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Λήψη σύντομου url
Κορονοϊός Ελλάδα (1746)
0 0 0
Βρείτε μας

Ραγδαία αύξηση εμφάνισαν οι πωλήσεις μιας σειράς αναγκαίων προϊόντων και τροφίμων, όπως καταδεικνύουν τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία. Τι αγοράσαμε περισσότερο εν μέσω κορονοϊού.

Κατά σχεδόν 30% αυξήθηκαν οι πωλήσεις στο λιανικό εμπόριο τροφίμων, κατά τη διάρκεια του Μαρτίου, όπως προκύπτει από τις τελευταίες μετρήσεις της εταιρείας Nielsen.

Η εξέλιξη αυτή, αποδίδεται στην πανδημία του κορονοϊού και την απόφαση των Ελλήνων καταναλωτών να προμηθευτούν σειρά αναγκαίων προϊόντων, υπό τον φόβο των ελλείψεων.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, σε σχέση με τον Μάρτιο του 2019, οι πωλήσεις οικιακών προϊόντων ενισχύθηκε κατά 70%, ενώ οι πωλήσεις προϊόντων προσωπικής περιποίησης εκτινάχθηκαν κατά 43,7%.

Στον τομέα των τροφίμων και ποτών, η αύξηση διαμορφώθηκε σε 28,4%, με ορισμένους επιμέρους κλάδους να καταγράφουν τριψήφιο «άλμα».

Χαρακτηριστικά, οι πωλήσεις στο αλεύρι ενισχύθηκαν κατά 141%, στα όσπρια κατά 138%, στο ρύζι κατά 124% και στα ζυμαρικά κατά 118%.

Όσον αφορά τα οικιακά προϊόντα, η μεγαλύτερη αύξηση κατεγράφη στα σαπούνια (246,7%), ενώ ακολούθησαν η χλωρίνη (184,2%), τα καθαριστικά σπιτιού (147,4%) και τα μαντηλάκια προσωπικής υγιεινής (133,8%).

Σε γεωγραφικό επίπεδο, το υψηλότερο ποσοστό αύξησης των πωλήσεων σημειώθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου και πρωτο-εμφανίστηκε το πρώτο κρούσματα της COVID-19.

Ακολούθησε η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας - Θράκης με 29,7%, καθώς και η Αττική με 27,7%.

Θέμα:
Κορονοϊός Ελλάδα (1746)
Tags:
COVID-19, αγορά, Σούπερ μάρκετ, κορονοϊός, σαπούνι, τρόφιμα
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK