19:27 10 ΑΥΓΟΥΣΤΟY 2020
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Λήψη σύντομου url
0 01
Βρείτε μας

Η Alpha Bank ενημέρωσε τους πελάτες της πως η αποστολή μηνυμάτων στα κινητά τους τηλέφωνα που προκάλεσε αναστάτωση, αποτελεί τεχνικό πρόβλημα.

Σε ενημέρωση προς τους πελάτες της προχώρησε η Alpha Bank, ύστερα από την αναστάτωση που προκλήθηκε, εξαιτίας μηνυμάτων που έλαβαν στα κινητά τους νωρίτερα ορισμένοι εξ αυτών, με την τράπεζα να αναφέρει πως δεν υφίσταται ζήτημα ασφάλειας ή επίθεσης στο σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών της τράπεζας.

​Νωρίτερα, πελάτες της τράπεζας οι οποίοι χρησιμοποιούν την εφαρμογή e-banking, είχαν λάβει στα κινητά τους τηλέφωνα μήνυμα πως, θα πρέπει άμεσα να αλλάξουν τους κωδικούς τους, αλλά και μηνύματα με κωδικούς επιβεβαίωσης για παλιότερες συναλλαγές τους, γεγονός που προκάλεσε αναστάστωση και ανησυχία για ενδεχόμενη πρόσβαση στα προσωπικά τους δεδομένα.

Η Alpha Bank ενημέρωσε τους συναλλασσόμενους πελάτες της πως, «λόγω τεχνικών θεμάτων στο σύστημα ενημέρωσης μέσω SMS, αριθμός συνδρομητών του Alpha Web Banking έχει δεχθεί, τις τελευταίες ώρες, ενημερωτικά μηνύματα που αναφέρονται σε παλαιότερες ημερομηνίες και συναλλαγές. Δεν υφίσταται ζήτημα ασφάλειας ή επίθεσης στο σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών της Τράπεζας».

Όπως επιπροσθέτως ανέφερε η ενημέρωση εκ μέρους της τράπεζας, «Λυπούμαστε για την αναστάτωση. Οι τεχνικές υπηρεσίας της Alpha Bank και των συνεργατών της εργάζονται από την πρώτη στιγμή για την ταχεία αντιμετώπιση του ζητήματος. Συνδρομητές που λαμβάνουν τέτοια μηνύματα παρακαλούνται να τα αγνοούν».

Tags:
ηλεκτρονικές συναλλαγές, συναλλαγές, κωδικοί, πελάτης, μηνύματα, Alpha Bank, τράπεζα, κινητό, μήνυμα
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK