Σοβαρές οικονομικές επιπτώσεις φαίνεται να είχε η πανδημία του κορονοϊού στα McDonald's όπως υπογραμμίζει το Reuters.
Συγκεκριμένα, τα εστιατόρια δυσκολεύτηκαν να συντονιστούν με τις μεταβαλλόμενες οικονομικές δυναμικές καθώς και τις συμπεριφορές των καταναλωτών με την έναρξη της υγειονομικής κρίσης. Έτσι, πολλά αναγκάστηκαν να απλοποιήσουν τα μενού και να στραφούν σε παραγγελίες μέσω διαδικτύου ή κινητού καθώς και σε διανομές κατ' οίκον ή με παραλαβή μέσα από το αμάξι.
Οι μετοχές της αλυσίδας έχασαν περισσότερο από το 2,5% της αξίας τους. Παράλληλα, οι παγκόσμιες πωλήσεις στα καταστήματα μειώθηκαν κατά 23,9% το δεύτερο τρίμηνο του 2020, έχοντας παρασυρθεί από τις καραντίνες σε μεγάλες αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Λατινική Αμερική.
Καθώς σταδιακά οι καραντίνες χαλάρωσαν οι πωλήσεις βελτιώθηκαν και οι απώλειες δεν ήταν τόσο κακές, ενισχύοντας έτσι την αισιοδοξία για μια ενδεχόμενη ανάκαμψη. Ωστόσο περίπου το 96% των εστιατορίων της αλυσίδας λειτουργούν είτε με μειωμένη χωρητικότητα εντός των καταστημάτων είτε με κατ' οίκον παράδοση και παραλαβή από το κατάστημα με αυτοκίνητο.
Η εταιρεία σχεδιάζει μια διαφημιστική ώθηση κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2020 έτσι ώστε να ενισχυθεί η κατανάλωση.
Πατώντας το κουμπί "Δημοσίευση", σημαίνει ότι συμφωνείτε με την επεξεργασία των δεδομένων από τον λογαριασμό σας στο Facebook για να μπορέσετε να σχολιάσετε τις ειδήσεις στον ιστότοπό μας χρησιμοποιώντας αυτό τον λογαριασμό. Μπορείτε να βρείτε λεπτομερή περιγραφή της διαδικασίας επεξεργασίας στην Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Μπορείτε να ανακαλέσετε τη συγκατάθεσή σας διαγράφοντας όλα τα σχόλια σας.
Όλα τα σχόλια
Προεπισκόπηση νέων σχολίων (0)
σε απάντηση του(Προεπισκόπηση σχολίουΑπόκρυψη σχολίου)