08:00 02 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟY 2020
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Περί το 9% κυμαίνεται ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων για τα σούπερ μάρκετ από την αρχή του έτους, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών IRI.

Στο 9% σταθεροποιείται ο ρυθμός ανάπτυξης για τις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ από την αρχή του έτους, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι και ενώ το δεύτερο κύμα της πανδημίας και το νέο lockdown διατηρούν ψηλά τη ζήτηση.

Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών IRI, την εβδομάδα που έληξε στις 25 Οκτωβρίου σημειώθηκε αύξηση τζίρου 4,2% στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων, αγγίζοντας τα 119,99 εκατ. ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2019 που ήταν 115,1 εκατ. ευρώ.

Την εβδομάδα που έληξε στις 25 Οκτωβρίου, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, στις 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 2%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (9,4% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 1,6%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 19,7%). 

Ως προς τα σημεία πώλησης, ότι η Αττική, με μερίδιο 53,3% σημείωσε αύξηση πωλήσεων 5%, η Θεσσαλονίκη με μερίδιο 11% εμφάνισε ανάπτυξη 19,1%, ενώ η Κεντρική Ελλάδα με μερίδιο 12,9% εμφάνισε μείωση πωλήσεων 2,6%.

Η Βόρεια Ελλάδα με μερίδιο 8,8% παρουσίασε μείωση πωλήσεων 1,5%, η Πελοπόννησος με μερίδιο 7,6% ανάπτυξη 1,7% και η Κρήτη με μερίδιο 6,4% εμφάνισε ανάπτυξη 1,8%. 

Όσον αφορά στη διασπορά της κατανάλωσης ανά κατηγορία καταστήματος, τα υπερμάρκετ (καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ.) παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 17,7%, τα μεσαία (2.500 έως 1.000 τ.μ.) παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων 2,7%, τα μικρότερα (1.000 τ.μ έως 400 τ.μ.) αύξηση 1,8% και τα μίνι μάρκετ (έως 400 τ.μ.) αύξηση πωλήσεων 2,6%.

Tags:
πανδημία, έρευνα, Σούπερ μάρκετ, πωλήσεις
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK