22:17 22 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟY 2019
Παρουσίαση του πρώτου συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης, αμαξοστάσιο Πυλαίας στη Θεσσαλονίκη, στις 16 Μαίου, 2019.

Κόντρα κυβέρνησης – ΣΥΡΙΖΑ για το μετρό της Θεσσαλονίκης

© Φωτογραφία : Konstantinos Tsakalidis / SOOC
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Το μετρό της Θεσσαλονίκης βρέθηκε στο επίκεντρο της κριτικής του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα κατά της κυβέρνησης. Στις κατηγορίες απάντησε ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής.

Για «σπέκουλα που γίνεται από τον ΣΥΡΙΖΑ και ορισμένους αρχαιολόγους» έκανε λόγο ο υπουργός Υποδομών Κώστα Καραμανλής σχετικά με το μετρό της Θεσσαλονίκης, ενώ νωρίτερα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας έκανε λόγο για «δώρο του κ. Μητσοτάκη στον νέο εθνικό εργολάβο».

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Real FM, ο κ. Καραμανλής ζήτησε να «αποδραματοποιήσουμε το κλίμα και επιτέλους, εμείς οι πολιτικοί, να πάμε ένα βήμα παρακάτω και να ακούσουμε τους ειδικούς».

«Ναι στα αρχαία, ναι στο Μετρό της Θεσσαλονίκης» τόνισε χαρακτηριστικά και χαρακτήρισε μύθο που κυριαρχεί με ευθύνη της προηγούμενης κυβέρνησης ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης θα ήταν έτοιμο το 2020 ή το 2021.

«Αυτό δεν ισχύει, γιατί ο ίδιος ο διευθύνοντας σύμβουλος της "Αττικό Μετρό" επί ΣΥΡΙΖΑ έχει δηλώσει ότι με τη λύση του ΣΥΡΙΖΑ, το μετρό δεν θα ήταν έτοιμο ούτε το 2024», προσέθεσε ο κ. Καραμανλής.

«Εμείς πρέπει να σκεφθούμε με πρακτικούς τρόπους τι να κάνουμε. Θέλουμε και τα αρχαία να αναδείξουμε και να έχουμε ένα μετρό λειτουργικό. Ένα έργο το οποίο θα είναι ενιαίο και θα λειτουργήσει στις αρχές του 2023», είπε και εξήγησε ότι προκρίνεται η λύση του 2014, δηλαδή να αποσπαστούν τα αρχαία και να επανατοποθετηθούν στον σταθμό Βενιζέλου, όπως έγινε στην Αθήνα, αλλά και σε άλλες πόλεις της Ευρώπης.

Σύμφωνα με τον ίδιο το κόστος θα μειωθεί αισθητά καθώς με μετριοπαθή εκτίμηση η λύση που είχε επιλέξει ο ΣΥΡΙΖΑ θα το εκτόξευε τουλάχιστον 25-30 εκατομμύρια παραπάνω.

Νωρίτερα, από τη Θεσσαλονίκη ο πρώην πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας είχε αναφέρει ότι «από το ψευδοδίλλημα “ή αρχαία ή μετρό”, εμείς καταφέραμε να προχωρήσουμε στη λύση “και αρχαία και μετρό” και τώρα δυστυχώς περνάμε στο “ούτε αρχαία ούτε μετρό”».

Εκτίμησε ότι οι πολίτες της Θεσσαλονίκης «αντί για τέλη του 2020, θα έχουν την ευκαιρία –και εάν, λέω εγώ– να δουν το μετρό να λειτουργεί την άνοιξη του 2023».

«Δεν πρόκειται για γκάφα, ούτε για προχειρότητα, ούτε για ερασιτεχνισμό, αλλά πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό και ωραία δώρο στο νέο εθνικό εργολάβο» είχε αναφέρει.

Tags:
Κώστας Καραμανλής, Αλέξης Τσίπρας, Μετρό, Μετρό Θεσσαλονίκης
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK