20:46 07 ΑΥΓΟΥΣΤΟY 2020
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Λήψη σύντομου url
Κορονοϊός Ελλάδα (2366)
0 0 0
Βρείτε μας

Ο ΣΥΡΙΖΑ πέρασε στην αντεπίθεση αναφορικά με τη λίστα με τα χρηματικά ποσά που δόθηκαν σε ΜΜΕ για τη διαφημιστική καμπάνια «Μένουμε Σπίτι».

O ΣΥΡΙΖΑ με ανακοίνωσή του, σχολιάζοντας τη δημοσίευση της λίστας με τα ποσά που έλαβαν τα ΜΜΕ για την καμπάνια του κορονοϊού, ζητά να δοθούν σήμερα στη δημοσιότητα «οι εντολές καταχώρησης και οι αρχικές τιμολογήσεις».

Διαφορετικά, όπως επισημαίνει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, «θα επιβεβαιωθεί πως τόσες εβδομάδες η λίστα "μαγειρευόταν"». 

«Μετά από μια απίστευτη καθυστέρηση 90 ημερών, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σέρβιρε σήμερα τη λίστα με τα 20 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ για την καμπάνια σχετικά με τον κορονοϊό. Οφείλει όμως, σήμερα κιόλας, να δημοσιοποιήσει και τις αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρησης που έστειλε η εταιρία initiative στα Μέσα, καθώς και τις αρχικές τιμολογήσεις» υπογραμμίζει με ανακοίνωση η αξιωματική αντιπολίτευση, συμπληρώνοντας πως: «εάν δεν το πράξει, επιβεβαιώνεται πως τόσες εβδομάδες η λίστα "μαγειρευόταν" ώστε να αποφύγουν οι υπουργοί της κυβέρνησης τις ευθύνες για τη διασπάθιση δημόσιου χρήματος ακόμα και σε ανύπαρκτα Μέσα».

Στη συνέχεια, προσθέτει πως η κυβέρνηση οφείλει να απαντήσει για ποιον λόγο έχει αποκλείσει συγκεκριμένα ΜΜΕ «μόνο και μόνο επειδή ασκούν κριτική σε αυτή», ενώ ζητά εξηγήσεις και γιατί «σε κάποια Μέσα έχουν δοθεί ψίχουλα, ενώ, όσα επιτίθενται συστηματικά στον ΣΥΡΙΖΑ, έχουν χρυσωθεί πλουσιοπάροχα».

«Μήπως η συγκεκριμένη μεθόδευση έγινε προκειμένου να φανεί, ψευδεπίγραφα, πως καλύπτεται το κριτήριο του πλουραλισμού; Αναμένουμε άμεσα πλήρεις απαντήσεις» καταλήγει η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ.

Δείτε αναλυτικά τη λίστα ΕΔΩ

Τι περιλαμβάνει η λίστα με τα ΜΜΕ για την καμπάνια του κορονοϊού

Η λίστα με τα ΜΜΕ που προέβαλαν τα μηνύματα της εκστρατείας ενημέρωσης για τον κορονοϊό, μέρος της οποίας ήταν και η καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» περιλαμβάνει σειρά στοιχείων:

Αρχικά αναφέρεται η κατηγορία του Μέσου (δηλαδή έντυπο, ιστοσελίδα, ραδιόφωνο, τηλεόραση).

Στη συνέχεια, σημειώνεται το όνομα του Μέσου, καθώς και ο νομός που εδρεύει.

Τέλος, αναφέρεται το ποσό βάσει εντολών, το τιμολογημένο ποσό (προ κρατήσεων) και η συνολική αξία με ΦΠΑ.

Το σύνολο των αμοιβών για την καμπάνια του κορονοϊού στα ΜΜΕ

Το συνολικό ποσό που δαπανήθηκε σε όλα τα Μέσα για την καμπάνια του κορονοϊού ανέρχεται σε σχεδόν 20 εκατ. ευρώ.

Συγκεκριμένα, δαπανήθηκαν 19.420.147 ευρώ στο σύνολο των Μέσων, σύμφωνα με την επίσημη λίστα.

Επιπλέον, η αμοιβή του αναδόχου ανέρχεται σε 411.985 ευρώ.

Συνολικά δαπανήθηκαν 19.832.132 ευρώ.

Θέμα:
Κορονοϊός Ελλάδα (2366)
Tags:
λεφτά, χρήματα, ΣΥΡΙΖΑ, Στέλιος Πέτσας, κορονοϊός, καμπάνια, Μένουμε Σπίτι, χρηματοδότηση, ΜΜΕ, λίστα, ΝΔ
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK