02:31 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟY 2019
Σκίτσα

Τα προσωπικά δεδομένα εκατομμυρίων χρηστών στο «επιχειρηματικό παζάρι» του Facebook

ΣΚΙΤΣΑ
Λήψη σύντομου url
0 10
Βρείτε μας

Ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ επανειλημμένως έχει υποστηρίξει πως προστατεύει με κάθε τρόπο τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του κοινωνικού μέσου δικτύωσης.

Το Facebook έδινε προσωπικά στοιχεία χρηστών σε τρίτες εταιρείες

Σε διαπραγματευτικό χαρτί για να συνάπτει εταιρικές συμφωνίες προς όφελός του φαίνεται πως είχε μετατρέψει τα προσωπικά δεδομένα εκατομμυρίων χρηστών του Facebook, ο ιδρυτής του Μαρκ Ζούκερμπεργκ.

Ο Ζούκερμπεργκ, σύμφωνα με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του NBC, χρησιμοποιούσε τα δεδομένα των χρηστών του μέσου προκειμένου να κερδίζει επιχειρηματικές συνεργασίες με τρίτες εταιρείες.

Μάλιστα, χάριζε πρόσβαση σε ορισμένες από αυτές στα προσωπικά δεδομένα των χρηστών ή ακόμα στερούσε σε άλλες το δικαίωμα αυτό ανάλογα με το επιχειρηματικό συμφέρον του κολοσσού.

Όλο αυτό το διάστημα, το Facebook διαμόρφωνε μια στρατηγική για να πλαισιώνει δημόσια αυτές τις κινήσεις ως τρόπο προστασίας της ιδιωτικής ζωής των χρηστών.

Ωστόσο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ σε αντίθεση με τις δημόσιες δηλώσεις της εταιρείας περί προστασίας των χρηστών, το Facebook έβρισκε διάφορους τρόπους να απαιτεί από τρίτες εταιρείες να την πληρώνουν για πρόσβαση στα δεδομένα των χρηστών του.

Tags:
χρήστες, προσωπικά δεδομένα, εταιρεία, Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΚΙΤΣΑ