16:18 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟY 2019
Ο ιδρυτής και CEO του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ

«Ναι» στις πολιτικές διαφημίσεις λέει ο Ζούκερμπεργκ παρά την απόφαση του Twitter

© AP Photo / Eric Risberg
SOCIAL MEDIA
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Υπέρ των πολιτικών διαφημίσεων στο Facebook τάχθηκε ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, την Τετάρτη (30/10, τοπική ώρα), σε αντίθεση με την απόφαση του Twitter για απαγόρευσή τους.

Μπορεί το Twitter να τάραξε τα νερά του διαδικτύου με την απόφασή του να απαγορεύσει τις πολιτικές διαφημίσεις, αλλά ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, τάχθηκε υπέρ αυτών μιλώντας σε επενδυτές, την Τετάρτη (30/10, τοπική ώρα).

Ο κ. Ζούκερμπεργκ είπε: «Οι διαφημίσεις μπορούν να είναι ένα σημαντικό κομμάτι της φωνής - ειδικά για τους υποψήφιους και τις ομάδες υπεράσπισης που ενδέχεται να μην καλύπτουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ώστε να μπορούν να λαμβάνουν το μήνυμά τους σε συζητήσεις».

Το Facebook έχει δεχθεί σφοδρή κριτική τον τελευταίο καιρό και, μάλιστα, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ βρέθηκε ενώπιον του Κογκρέσου νωρίτερα αυτόν τον μήνα.

Ο κ. Ζούκερμπεργκ ρωτήθηκε εάν οι διαφημίσεις για σημαντικά πολιτικά ζητήματα όπως η αλλαγή του κλίματος ή η ενδυνάμωση των γυναικών θα μπορούσαν να μπλοκαριστούν, εκείνος απάντησε: «Αντίθετα, πιστεύω ότι η καλύτερη προσέγγιση είναι να εργαστούμε για την αύξηση της διαφάνειας. Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι ήδη πιο διαφανείς από οπουδήποτε αλλού».

Το Facebook κατέχει σημαντικά μεγαλύτερο μερίδιο στον τομέα των διαφημίσεων συγκριτικά με το Twitter.

Διαβάστε ακόμα:

Ο Ζούκερμπεργκ αρνήθηκε να βοηθήσει το Κογκρέσο στο νομοσχέδιο για τα κρυπτονομίσματα

Tags:
διαφήμιση, Twitter, Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK