07:16 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟY 2020
SOCIAL MEDIA
Λήψη σύντομου url
0 01
Βρείτε μας

Να καταπολεμήσει το εντιεμβολιαστικό κίνημα επιχειρεί το Facebook εγκαινιάζοντας μια νέα πολιτική στις σχετικές αναρτήσεις.

Το Facebook απαγόρευσε διαφημίσεις που αποθαρρύνουν τους χρήστες από τον εμβολιασμό, ενώ ανακοίνωσε μια ξεχωριστή καμπάνια για την εποχική γρίπη ώστε να μετριαστεί η απειλή από την COVID-19, ανέφερε η εταιρεία σε δελτίο τύπου την Τρίτη. 

«Σήμερα, ξεκινάμε μια νέα παγκόσμια πολιτική που απαγορεύει τις διαφημίσεις που αποθαρρύνουν τους ανθρώπους να εμβολιαστούν» ανέφερε η ανακοίνωση.

«Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τα μηνύματα σχετικά με την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των εμβολίων να φτάσουν σε μια ευρεία ομάδα ανθρώπων, απαγορεύοντας ταυτόχρονα διαφημίσεις με παραπληροφόρηση που θα μπορούσαν να βλάψουν τις προσπάθειες της δημόσιας υγείας».

Η ανακοίνωση επικαλείται και συστάσεις από ειδικούς της δημόσιας υγείας ότι ένα εμβόλιο κατά της γρίπης μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να παραμείνουν «υγιείς και ασφαλείς» κατά τη διάρκεια της πανδημίας, παρόλο που το εμβόλιο κατά της COVID-19 δεν θα είναι ευρέως διαθέσιμο σύντομα.

Επιτρέπονται διαφημίσεις που υποστηρίζουν ή διαμαρτύρονται για τη νομοθεσία ή τις κυβερνητικές πολιτικές σχετικά με τα εμβόλια, συμπεριλαμβανομένου του εμβολίου κατά του κορονοϊού. Ωστόσο, η ανάρτηση πρέπει να περιλαμβάνει μια ετικέτα που να ενημερώνει τους αναγνώστες ποιος πλήρωσε για τη διαφήμιση, ανέφερε η ανακοίνωση.

Τέλος, ανακοινώθηκε μια συνεργασία της Facebook με τη UNICEF για την επέκταση της χρήσης εμβολίων σε όλο τον κόσμο.

Tags:
διαφήμιση, καμπάνια, SARS-CoV-2, COVID-19, αντιγριπικό εμβόλιο, εμβόλια, εμβόλιο, Facebook
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK