14:45 22 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟY 2018
Πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω smartphone

Τι αγοράζουν και τι πουλάνε οι Έλληνες στο διαδίκτυο

CC0
TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0

Τις προτιμήσεις των Ελλήνων στις ηλεκτρονικές τους αγορές αλλά και τις χώρες που προτιμούν να αγοράσουν από Έλληνες πωλητές αποκαλύπτει νέα έρευνα που διεξήχθη ανάμεσα σε 31 χώρες.

Το online shopping, φαίνεται πως κερδίζει συνεχώς έδαφος στις προτιμήσεις των καταναλωτών παγκοσμίως, καθώς πάνω από τους μισούς ερωτηθέντες, το 55%, παραδέχθηκε ότι πραγματοποιεί online αγορές από ξένα e-shops.

Πρώτα στις προτιμήσεις των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα της PayPal & Ipos, που μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, βρίσκονται τα είδη ένδυσης και υπόδησης (68%), ακολουθούν τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης (53%) και τα παιχνίδια (53%).

Η έρευνα δείχνει ακόμη την τάση για αύξηση των αγορών μέσω φορητών συσκευών, ειδικά σε χώρες με μεγαλύτερο πληθυσμό όπως η Κίνα (53%) και η Ινδία (48%). Στην Ελλάδα, οι αγορές μέσω κινητού ή tablet γίνεται με μεγαλύτερη επιφυλακτικότητα καθώς μόνο το 28%, προχώρα σε διαδικτυακές αγορές με αυτόν τον τρόπο.

Να σημειωθεί ότι οι αγορές μέσω κινητών συσκευών αποτελούν τουλάχιστον το 32% του συνολικού όγκου πληρωμών αλλά ακόμα ο μεγαλύτερος όγκος των αγορών γίνεται μέσω του desktop ή του laptop, ειδικά στην Ανατολική Ευρώπη, όπου οι αγορές μέσω επιτραπέζιου υπολογιστή κυμαίνονται από 65% στη Ρωσία, 73% στην Ελλάδα, έως 76% στην Τσεχία.

Οι αγορές των Ελλήνων στο διαδίκτυο και ποιες χώρες μας προτιμάνε

Τα προϊόντα που προτιμούν οι Έλληνες στις αγορές τους μέσω e-shop αφορούν κυρίως είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ (69%), ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, υπολογιστές/tablets/κινητά & περιφερειακές συσκευές (64%), καθώς και παιχνίδια και είδη χόμπι (51%).

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι κορυφαίες ξένες αγορές, όπου πουλάνε οι Έλληνες, είναι οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία και η Γαλλία.

Τα βασικά είδη και υπηρεσίες που πουλάνε οι Έλληνες έμποροι περιλαμβάνουν τα ταξίδια, λοιπές υπηρεσίες, είδη ένδυσης/μόδας, υπηρεσίες ιστοσελίδων και ανταλλακτικά αυτοκινήτων.

Τέλος, η έρευνα φέρνει στο φως ότι τρεις στους τέσσερις ερωτηθέντες online καταναλωτές θα προτιμούσαν να διαθέτουν την επιλογή πληρωμής σε τοπικό νόμισμα (76%), ενώ έξι στους δέκα (62%) ελέγχουν τις ισοτιμίες, προτού πληρώσουν σε ξένο νόμισμα.

Σχετικά:

Φοιτητική κατοικία: Οι πίνακες με τις τιμές, γιατί συμφέρει η αγορά έναντι της ενοικίασης
Τουρισμός και εμπόριο: Ποιοι ξοδεύουν τα περισσότερα και πόσα πάνε στην αγορά
Ρωσικά ρομπότ μπαίνουν στην αμερικανική αγορά
Tags:
e-shop, αγορές, έρευνα, διαδίκτυο, Ελλάδα
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK