12:36 03 ΑΥΓΟΥΣΤΟY 2020
TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Τα κράτη της ΕΕ βρίσκονται σε μία κρίσιμη φάση, όπου καλούνται να προωθήσουν την μείωση των ρύπων με την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, διατηρώντας αμφιβολίες ωστόσο για το αν η μετάβαση αυτή θα είναι επωφελής για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί μονόδρομο για τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες που δίνουν μάχη για την επίτευξη του στόχου τους που είναι η μείωση των ρύπων.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι χώρες της Ευρώπης είναι διχασμένες ως προς την επίτευξη των συγκεκριμένων στόχων, καθώς υπάρχουν κράτη, όπως η Γερμανία, που υποστηρίζουν ότι η μετάβαση μπορεί να καταστρέψει την ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς μπορεί να χαθούν πολλές θέσεις εργασίας.

Από την άλλη δεν θα πρέπει να παραγνωρίζουμε και τις φωνές ορισμένων ανθρώπων που τα τελευταία χρόνια ρυθμίζουν τις τύχες της αυτοκίνησης και οι οποίοι υποστηρίζουν ότι «η μείωση των ρύπων κατά 37,5% μπορεί να ακούγεται εύλογη αλλά στην ουσία είναι πολύ δύσκολη».

Να σημειώσουμε ότι τα σημερινά όρια των εκπομπών των ρύπων για τα αυτοκίνητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι 130 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, ενώ θα φθάσουν τα 95 γραμμάρια το 2021. Άλλωστε, δεν θα πρέπει να παραγνωρίζουμε ότι σήμερα περίπου 15 εκατομμύρια αυτοκίνητα πωλούνται κάθε χρόνο στην ΕΕ, τα οποία ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για το φαινόμενο του θερμοκηπίου.

Tags:
ηλεκτροκίνηση, αέριοι ρύποι, αυτοκινητοβιομηχανίες, Γερμανία, Ευρωπαϊκή Ένωση
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK