05:22 23 ΜΑΡΤΙΟY 2019
Μαγνητικό τρένο

Δοκιμαστική διαδρομή για τη νέα υπερταχεία τελευταίας γενιάς του Τόκιο

© AFP 2018 / Toru YAMANAKA
TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0

Η εταιρεία Central Japan Railway, ένας από τους πέντε φορείς εκμετάλλευσης σιδηροδρόμων στην Ιαπωνία, ανακοίνωσε ότι θα δοκιμάσει τη νέα υπερταχεία N700S που φτάνει ταχύτητες μέχρι και 360 χιλιόμετρα την ώρα, ενόψει του πρώτου της δρομολογίου το 2020.

Ο πρόεδρος της εταιρείας Central Japan Railway της Ιαπωνίας, Σιν Κανέκο, έκανε γνωστό ότι η επιχείρηση σκοπεύει να πραγματοποιήσει την πρώτη δοκιμή της νέας υπερταχείας N700S φέτος, σύμφωνα με δημοσίευμα των Japan Times.

Το εναρκτήριο δρομολόγιο είναι προγραμματισμένο για το 2020 και θα συνδέει την Οζάκα με το Τόκιο ενώ το τρένο θα ταξιδεύει με 360 χιλιόμετρα την ώρα, πολύ πιο γρήγορα από τα σημερινά τρένα που η μέγιστη ταχύτητα τους φτάνει τα 285 χιλιόμετρα την ώρα.

«Στόχος μας είναι να διεξάγουμε δοκιμαστικές δοκιμές φέτος στα 360 χλμ/ώρα, έτσι ώστε να μπορούμε να είμαστε σίγουροι για την ασφάλεια του όταν εξάγουμε το τρένο σε αγορές όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ταϊβάν», δήλωσε ο Κανέκο.

Πρόσθεσε ακόμη ότι προηγούμενες δοκιμές του τρένου N700S έφτασαν τα 330χλμ/ώρα.

Ο επικεφαλής της εταιρείας επισήμανε ακόμη ότι, δεδομένου ότι περίπου το 30% των θέσεων στις γραμμές Tokaido και Sanyo κρατούνται μέσω κινητού, θα γίνουν αρκετές κινήσεις ώστε να ενισχυθούν οι ηλεκτρονικές κρατήσεις μέσω κινητού χωρίς να είναι απαραίτητη η αγορά εισιτηρίου.

Ο επικεφαλής της JR Central ανέφερε παράλληλα ότι έχει ξεκινήσει η κατασκευή της γραμμής που λειτουργεί με μαγνητικά πεδία.

Tags:
ταχύτητα, τρένο, Οζάκα, Τόκιο, Ιαπωνία
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK