14:03 18 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟY 2019
Γαλαξίας

Οι αστρονόμοι αποκαλύπτουν πότε ο γαλαξίας της Ανδρομέδας θα συντριβεί με τον δικό μας

CC0
TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Σύμφωνα με τους παλαιότερους υπολογισμούς, ακόμη και αν η ανθρωπότητα εξακολουθεί να κατοικεί στο ηλιακό σύστημα εκείνη την εποχή, είναι απίθανο να επιβιώσει. Ωστόσο, πιο πρόσφατες εκτιμήσεις προσφέρουν μια πιο φωτεινή προοπτική.

Μια ομάδα αστρονόμων κατάφερε να υπολογίσει ένα ακριβέστερο χρονοδιάγραμμα για την αναμενόμενη σύγκρουση μεταξύ του Γαλαξία μας και του Γαλαξία και της Ανδρομέδας, της γειτονικής γαλαξιακής μας γειτονιάς.

Προηγουμένως, οι επιστήμονες πίστευαν ότι θα συνέβαινε σε 3,9 δισεκατομμύρια χρόνια, αλλά οι συντάκτες της έρευνας, που δημοσιεύθηκε στην Astrophysical Journal, παρακολούθησαν την κίνηση των αστεριών χρησιμοποιώντας το τηλεσκόπιο Gaia του ESA και διαπίστωσαν ότι στην πραγματικότητα η μεγάλη σύγκρουση πραγματοποιούνται μόνο σε 4,5 δισεκατομμύρια χρόνια.

Επιπλέον, οι συντάκτες της εφημερίδας προβλέπουν ότι δεν πρόκειται για μετωπική σύγκρουση, αλλά μάλλον για κάτι πιο επιδερμικό που σημαίνει ότι δεν θα είναι πολύ αποδιοργανωτική και καταστροφική.

Και επειδή η απόσταση μεταξύ των αστεριών σε γαλαξίες είναι ακόμα αστρονομικά τεράστια, το ηλιακό μας σύστημα έχει όλες τις πιθανότητες να παραμείνει ανέγγιχτο από το γεγονός.

Ωστόσο, πριν από τη σύγκρουση με την Ανδρομέδα, ο Γαλαξίας πρέπει να αντέξει κάτι παρόμοιο το οποίο αναμένεται να συμβεί σε 2,5 δισεκατομμύρια χρόνια.