22:28 16 ΙΟΥΝΙΟY 2019
Η εφαρμογή του facebook σε κινητό τηλέφωνο

Αντιδράσεις Κρέτσου για τη συνεργασία του Facebook με τα «Ellinika Hoaxes»

CC0
TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Λήψη σύντομου url
0 01

Την Τετάρτη, «Ellinika Hoaxes» και Facebook ανακοίνωσαν την επίτευξη συμφωνίας, με στόχο τον περιορισμό της παραπληροφόρησης στην Ελλάδα, μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικών δικτύων.

Αλγεινή εντύπωση φαίνεται ότι έχει προκάλεσε στον Λευτέρη Κρέτσο η απόφαση της Facebook να συνεργαστεί με την «Ellinika Hoaxes» για την καταπολέμηση των fake news στην Ελλάδα.

«Μας προξενεί εντύπωση πώς ο παγκόσμιος τεχνολογικός κολοσσός της Facebook, ο οποίος εμφανίζει χρηματιστηριακή αξία 534 δισ. δολαρίων (Galloway, 2018), με περίπου 3 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως και αποστολή 41,6 εκατ. μηνυμάτων κάθε λεπτό, αποφάσισε να αναθέσει το έργο του θεματοφύλακα της αλήθειας των ειδήσεων στο ελληνικό διαδίκτυο σε μια εταιρία που δεν έχει την ίδια εξειδίκευση και εμπειρία με τους αντίστοιχους συνεργάτες της Facebook σε άλλες χώρες, όπως το AFP και το Associated Press» δήλωσε, χαρακτηριστικά, ο υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής.

Πρόσθεσε δε, τα εξής: «Τα fake news αποτελούν σοβαρή απειλή για τη Δημοκρατία και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Η αντιμετώπισή τους, επομένως, αποτελεί πολύ σοβαρή υπόθεση, ειδικά ενόψει των επικείμενων ευρωεκλογών, όπως έχει διατυπώσει δημοσίως και ο ιδρυτής της Facebook, Mark Zuckerberg. Ο ίδιος είχε προσφάτως ζητήσει και τη συνδρομή των εθνικών και υπερεθνικών ρυθμιστικών αρχών για την καταπολέμηση του προβλήματος μετά και τη σφαγή της Νέας Ζηλανδίας».

Υπενθυμίζεται ότι την Τετάρτη, «Ellinika Hoaxes» και Facebook ανακοίνωσαν την επίτευξη συμφωνίας, με στόχο τον περιορισμό της παραπληροφόρησης στην Ελλάδα, με την πρώτη να αναλαμβάνει τον έλεγχο περιεχομένου σε άρθρα, βίντεο και φωτογραφίες που κυκλοφορούν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα.

Σχετικά:

Αλλαγές στο Facebook: Ανανεωμένη εμφάνιση και νέες λειτουργίες για το κοινωνικό δίκτυο
Σε λειτουργία ξανά Facebook, WhatsApp και Viber στη Σρι Λάνκα
Το Βέλγιο αποθαρρύνει τη μετανάστευση μέσω καμπάνιας στο Facebook
Tags:
διαδίκτυο, ψεύτικη είδηση, ειδήσεις, fake news, υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Facebook, Λευτέρης Κρέτσος
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK