10:54 25 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟY 2020
TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Μια αεροπορική εταιρεία των ΗΠΑ ανακοίνωσε ότι πάνω από 3.000 πτήσεις θα ακυρωθούν μέχρι τον Αύγουστο, αφού η Ομοσπονδιακή Αεροπορική Διοίκηση (FAA) διαπίστωσε πιθανό νέο κίνδυνο για το Boeing 737 MAX κατά τη διάρκεια ενός τεστ προσομοίωσης.

Το Σάββατο το απόγευμα, η FAA εξέδωσε δήλωση στην οποία ανέφερε ότι, σε συνεργασία με το Τεχνικό Συμβουλευτικό Συμβούλιο (TAB), εντόπισε έναν «δυνητικό κίνδυνο» που θα έπρεπε να αντιμετωπίσει η Boeing προτού ο οργανισμός προχωρήσει στην επανενεργοποίηση του στόλου των 737 MAX 8.

Η FAA υπογράμμισε ότι εξακολουθεί να βελτιώνει το σύστημα (MCAS), το state-of-the-art λογισμικό που, μαζί με την ακατάλληλη εκπαίδευση, θεωρήθηκε υπεύθυνο για τις τραγωδίες τόσο της Lion Air Flight 610, όσο και της Ethiopian Airlines 302, οι οποίες σκότωσαν 189 και 149 άτομα αντίστοιχα.

Μιλώντας στο Reuters, πηγές που βρίσκονται κοντά στην τρέχουσα διαδικασία πιστοποίησης ισχυρίζονται ότι το ζήτημα ανέκυψε κατά τη διάρκεια ενός τεστ προσομοίωσης την περασμένη εβδομάδα. Ως αποτέλεσμα, η Boeing θα αναγκαστεί να καθυστερήσει την πραγματική δοκιμαστική πτήση αξιοπλοΐας μέχρι τις «8 Ιουλίου το νωρίτερο».

Λίγο μετά την ανακοίνωση της Boeing, η United Airlines δημοσίευσε μια ανακοίνωση που ανέφερε πως τουλάχιστον 1.290 πτήσεις τον Ιούλιο και 1.900 ταξίδια τον Αύγουστο θα ακυρώνονταν, καθώς η αεροπορική εταιρεία αναστέλλει όλες τις προγραμματισμένες πτήσεις των 737 MAX μέχρι τις 3 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα. Τόσο η Southwest Airlines όσο και η American Airlines, οι άλλες δύο αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ που λειτουργούν με 737 MAX 8, ανακοίνωσαν νωρίτερα αυτό το μήνα ότι θα ακυρώσουν πτήσεις με το αεροσκάφος μέχρι και τον Σεπτέμβριο.

Τα νέα της FAA έρχονται ακριβώς μια εβδομάδα αφού ο πιλότος Τσέσλι «Sully» Σίλενμπεργκερ παρέδωσε τη μαρτυρία του για την αρχική διαδικασία πιστοποίησης των Boeing 737 MAX 8 ενώπιον μίας υποεπιτροπής μεταφορικών μέσων του Κογκρέσου.

«Το σημερινό μας σύστημα σχεδιασμού και πιστοποίησης των αεροσκαφών μας απέτυχε», σημείωσε ο Σίλενμπεργκερ κατά τη διάρκεια της μαρτυρίας του, προειδοποιώντας την FAA και την Boeing. «Είναι σαφές ότι η αρχική έκδοση του MCAS ήταν μοιραία και δεν έπρεπε ποτέ να έχει εγκριθεί», πρόσθεσε.

Δεν είναι σαφές εάν η κριτική της διαδικασίας πιστοποίησης ήταν τα κίνητρα πίσω από την ανακοίνωση ή αν η χρονική στιγμή είναι απλά μια σύμπτωση.

Αν και η FAA ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχει «χρονοδιάγραμμα» για την πιστοποίηση, οι πηγές που γνωρίζουν το θέμα, δήλωσαν στο Reuters ότι η FAA θα λάβει «δύο έως τρεις εβδομάδες» για να επανεξετάσει το αεροπλάνο και πάλι μετά την αντιμετώπιση του προβλήματος.

Tags:
ατύχημα, αεροσκάφος, Boeing 737 MAX 8, Boeing, κίνδυνος
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK