15:56 30 ΟΚΤΩΒΡΙΟY 2020
TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Σε μια προσπάθεια να κοινοποιήσει καλύτερα τις ειδοποιήσεις έκτακτης ανάγκης, το Facebook ανακοίνωσε την Τρίτη ότι σύντομα θα αρχίσει να επιτρέπει στις τοπικές κυβερνήσεις και στις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης να προειδοποιούν τις κοινότητές τους.

Το Facebook αποκάλυψε ότι μετά από ένα χρόνο δοκιμών, οι περισσότεροι χρήστες ενδέχεται να βιώσουν μια αύξηση στις ειδοποιήσεις για έκτακτα περιστατικά, καθώς η εταιρεία επεκτείνει τις «τοπικές ειδοποιήσεις» σε όλες τις σχετικές σελίδες των ΗΠΑ μέχρι τα τέλη του 2019.

Σύμφωνα με μια δημοσίευση σε blog από τον κολοσσό των κοινωνικών μέσων, η λειτουργία αυτή έχει δοκιμαστεί σε περισσότερες από 350 τοπικές κυβερνήσεις σε όλες τις ΗΠΑ μέσα στο περασμένο έτος και έχει εκδώσει ειδοποιήσεις για τα πάντα, από το κλείσιμο δρόμων και τις κεντρικές διακοπές νερού έως απειλές βομβών και ένοπλες επιθέσεις.

Μετά την έγκριση της επίσημης κυβερνητικής σελίδας μέσω του εντύπου αίτησης του Facebook, οι αρχές θα μπορούν να καθορίσουν την κατηγορία της προειδοποίησης (δημόσια ασφάλεια, καιρός κ.λπ.) και να στοχεύουν επίσης άτομα που ανήκουν σε συγκεκριμένο τομέα ενδιαφέροντος της κοινότητας.

Η ανακοίνωση εξηγεί ότι όσοι ενδιαφέρονται να λάβουν αυτές τις ειδοποιήσεις απλά πρέπει να εγγραφούν στις σελίδες των αντίστοιχων κοινοτήτων τους.

Τον Νοέμβριο του 2018, ο ιστότοπος κοινωνικών μέσων προώθησε το «Today In», το οποίο παρουσιάζει στους χρήστες ένα στιγμιότυπο τοπικών ειδήσεων, καιρού και κοινοτικών πληροφοριών.

Το προηγούμενο έτος, το Facebook ανακοίνωσε το χαρακτηριστικό του «Check Safety». Με ένα ζευγάρι κλικ, οι χρήστες εντός εύρους μιας περιοχής που συντελέστηκε κάποιου είδους καταστροφή μπορούν να ενημερώσουν τους αγαπημένους τους ότι είναι ασφαλείς.

Αναφερόμενη στη μελέτη των 2.000 προσώπων της εταιρείας για τους ανθρώπους που έλαβαν τις ειδοποιήσεις, η δημοσίευση στο blog της Τρίτης του Facebook φάνηκε αισιόδοξη για την επέκταση.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, «το 73% ανέφερε ότι οι δημοσιεύσεις τους παρείχαν νέες πληροφορίες που δεν είχαν δει ακόμα αλλού. Το 43% ανέφερε ότι έλαβαν δράση ως αποτέλεσμα των πληροφοριών που είδαν. Και το 80% ανέφερε ότι οι δημοσιεύσεις ήταν τουλάχιστον κάπως πολύτιμες».

Tags:
κοινωνικά μέσα, social media, netizens, Facebook
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOK