04:17 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟY 2019
πασαρέλα

Victoria Secret: Η πτώση στις πωλήσεις οδηγεί την εταιρεία σε αλλαγή στρατηγικής

© AFP 2019
TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Η Victoria’s Secret αγκαλιάζει τελικά την ολοένα ενισχυόμενη μόδα των «παχουλών μοντέλων», προσλαμβάνοντας το πρώτο της μοντέλο μεγέθους-14.

Η μάρκα εσωρούχων, γνωστή για τα εξαιρετικά κοκαλιάρικα μοντέλα της και μια μακροχρόνια δέσμευση να πουλήσει «φαντασία» παρά πραγματικότητα, προσέλαβε την Ali Tate Cutler ως μέρος μιας συνεργασίας με την εταιρία εσωρούχων BlueBella του Ηνωμένου Βασιλείου. Ωστόσο, η VS δεν έλαβε γνώση του μεγέθους της Cutler και οι φίλοι έμαθαν γι' αυτό από το δικό της Instagram, όπου το ονόμασε «ένα μεγάλο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για τα σώματα».

Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η εταιρεία πέτυχε άλλη μία νίκη στον τομέα της εικόνας, προσλαμβάνοντας το πρώτο της μοντέλο transgender, την Valentina Sampaio. Η ξαφνική αλλαγή από τη φαντασία στην πραγματικότητα συνέπεσε με την πρόσφατη απομάκρυνση του για χρόνια επικεφαλής μάρκετινγκ Ed Razek, ο οποίος πέρυσι έλεγε ότι η εταιρεία δεν θα έπρεπε να μισθώσει «τρανσέξουαλ» και ότι οι πελάτες δεν είχαν ουσιαστικά «κανένα ενδιαφέρον». «Κάνουμε δουλειά με όποιον του πωλούμε και δεν κάνουμε δουλειά σε ολόκληρο τον κόσμο», δήλωσε ο Razek.

Ωστόσο, με την απομάκρυνση του 71χρονου Razek, η εταιρεία φαίνεται να έχει αποφασίσει ότι στην πραγματικότητα θέλει να εμπορεύεται με ολόκληρο τον κόσμο - και αυτό πιθανότατα έχει περισσότερα να κάνει με το γεγονός ότι χάνει χρήματα, παρά μια ξαφνική επιθυμία να αγκαλιάσει την ατομικότητα και την «αυτό-εκτίμηση» που υποτίθεται πως προωθούν τα παχουλά μοντέλα.

Ο προβληματισμός για την VS ξεκίνησε καθώς εμφανίστηκαν περισσότερες μάρκες όπως η Aerie και το ThirdLove, με αποτέλεσμα το μερίδιο αγοράς στις ΗΠΑ να μειωθεί από 33% σε 24% μεταξύ 2016 και 2018. Οι πωλήσεις των καταστημάτων μειώθηκαν κατά 3% το 2018, αναφέρει το RT.

Η πλούσια δημοφιλής ροζ γραμμή της, που ήταν κάποτε δημοφιλής σε εφήβους, υποφέρει επίσης, προφανώς λόγω των υπερβολικά σέξι διαφημίσεων. Μια έρευνα σχετικά με τις συνήθειες των εφήβων στις δαπάνες για ιματισμό και τα ευνοούμενα εμπορικά σήματα πέρυσι είδε την VS να ξεφύγει από την κορυφαία κατάταξη 10 συνολικά. Σε χειρότερα νέα, βρήκε τον εαυτό της στον κατάλογο των κορυφαίων 10 σημάτων εφήβων δεν αγοράζουν από μια δεύτερη φορά.

Τα πράγματα άρχισαν να φαίνονται ακόμα πιο επισφαλή όταν η άσημη ετήσια έκθεση μόδας VS ακυρώθηκε εξαιτίας ρεκόρ χαμηλότερης προέλευσης. Η εκδήλωση χτύπησε ένα χαμηλό ρεκόρ των 3,3 εκατ. θεατών, σε σύγκριση με τα πέντε εκατ. το προηγούμενο έτος. Σε εσωτερικό σημείωμα, ο πατέρας της VS, κ. Les Wexner, δήλωσε ότι η τηλεόραση δεν ήταν πλέον «η σωστή επιλογή» για την εταιρεία.

Οι μέτοχοι έχουν επίσης αρχίσει να ανησυχούν. Ο επενδυτής Barington Capital κατηγόρησε την VS σε επιστολή του τον περασμένο Μάρτιο για την «ξεπερασμένη» εικόνα της που δεν κατάφερε να ευθυγραμμιστεί με τις «εξελισσόμενες τάσεις» της γυναικείας μόδας. 

Το ερώτημα για την Victoria Secret είναι τώρα το κατά πόσο οι πελάτες που έχουν απογοητευθεί θα πεισθούν να επιστρέψουν από την προσπάθειά τους να εξαγοραστούν ή οι τελευταίες προσπάθειές της θα ειδωθούν μονάχα ως καθαρή υποκρισία;

Tags:
ρούχα, επίδειξη μόδας, μόδα, Victoria's Secret
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK