15:51 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟY 2019
Εφαρμογή του Twitter στα κινητά τηλέφωνα

Το Twitter απαγόρευσε τις πολιτικές διαφημίσεις

© AP Photo / Matt Rourke, File
TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Το Twitter αποφάσισε να απαγορεύσει τις πολιτικές διαφημίσεις, σε μια ιδιαίτερη κίνηση, σύμφωνα με ανακοίνωση του CEO του, Τζακ Ντόρσεϊ, ενόψει των αμερικανικών προεδρικών εκλογών του 2020.

Ο Τζακ Ντόρσεϊ, CEO του Twitter, ανακοίνωσε πως το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο απαγόρευσε τις πολιτικές διαφημίσεις ενόψει των αμερικανικών προεδρικών εκλογών του 2020.

Ο ίδιος έγραψε σ' ένα «τιτίβισμά» του: «Έχουμε λάβει την απόφαση να σταματήσουμε όλες τις πολιτικές διαφημίσεις στο Twitter παγκοσμίως. Πιστεύουμε ότι η επίτευξη πολιτικών μηνυμάτων πρέπει να κερδηθεί, όχι να αγοραστεί».

​Επίσης, ο Τζακ Ντόρσεϊ τόνισε πως έτσι η ουσία του πολιτικού διαλόγου επισκιάζεται και τονίζει: «Πιστεύουμε ότι αυτή η απόφαση δεν θα πρέπει να διακυβεύεται από τα χρήματα». Ένας από τους εκείνους που επιδοκίμασαν την εν λόγω απόφαση ήταν ο Έντουαρντ Σνόουντεν, ο οποίος έγραψε: «Ουάου, μεγάλη κίνηση από τον Τζακ Ντόρσεϊ και ακόμα μεγαλύτερη αντίθεση με τις αυξανόμενα προβληματικές πολιτικές του Facebook».

​Ο Τζακ Ντόρσεϊ έσπευσε να τόνισε ότι η απόφαση «δεν σχετίζεται με την ελεύθερη έκφραση και συμπλήρωσε πως το Twitter θα εστιάσει στον έλεγχο της διεύρυνσης των στοχευμένων μηνυμάτων και την παραπληροφόρηση.

Προφανώς, αυτό σημαίνει ότι το Twitter θα επικεντρωθεί περισσότερο στην εξάλειψη της εξάπλωσης της «παραπληροφόρησης», που ίσως αποτελεί μια δυσοίωνη προοπτική για χρήστες με πολιτικές απόψεις εκτός του ρεύματος.

Δεν ήταν λίγοι οι χρήστες του Twitter που επιδοκίμασαν την απόφαση του Τζακ Ντόρσεϊ και... «πέταξαν το γάντι» στον ιδρυτή του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, το δίκτυο του οποίου έχει βρεθεί πολλάκις στο στόχαστρο ανάλογων σκανδάλων, με κορυφαίο εκείνο της Cambridge Analytica.

Άλλοι χρήστες προέτρεψαν τον CEO του Twitter να επεκτείνει τον αποκλεισμό σε φιλοναζιστικές ομάδες, αλλά ακόμα και στον Πρόεδρο των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ.

Η απόφαση θα ανακοινωθεί επίσημα στις 15 Νοεμβρίου 2019 και η εφαρμογή της θα αρχίσει μια εβδομάδα αργότερα.​

Διαβάστε ακόμα:

Κορυφαίος πρώην κατάσκοπος: Google και Facebook ξέρουν πιο πολλά για εσάς από τις μυστικές υπηρεσίες

Tags:
πολιτική, διαφήμιση, Twitter
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK