00:06 22 ΝΟΕΜΒΡΙΟY 2019
To λογότυπο του PornHub

Η Unilever και η Heinz δέχονται πυρά επειδή έβαλαν διαφημίσεις στο Pornhub

CC BY 2.0 / Marco Verch / Pornhub logo on a computer screen with a magnifying glass
TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Λήψη σύντομου url
0 0 0
Βρείτε μας

Το Pornhub, τον δημοφιλή ιστότοπο ερωτικού περιεχομένου, επέλεξαν η Unilever και η Heinz για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, αλλά δέχτηκαν σφοδρές επικρίσεις.

Οι εταιρείες Unilever και Heinz βρίσκονται στο επίκεντρο σφοδρών επικρίσεων επειδή διαφημίσεις τους προβλήθηκαν στον δημοφιλή ιστότοπο ερωτικού περιεχομένου Pornhub.

Όσον αφορά στη Unilever, στον εν λόγω ιστότοπο έπαιξαν διαφημίσεις για το «Dollar Shave Club», που αποστέλλει ξυραφάκια μέσω ταχυδρομείου στα μέλη του κλαμπ. Ο creative director, Ματ Κναπ, ανέφεραν ότι επέλεξαν το Pornhub επειδή «έχουν την υποστήριξη των ανδρών». Ο ίδιος είπε στο επιχειρηματικό περιοδικό «Mi3», τον Αύγουστο: «Δεν είναι ακριβό, αλλά περιέργως, οι προβολές και η δημοσιότητα είναι τεράστιες».

Σημειώνεται ότι το «Dollar Shave Club» είναι τμήμα της Unilever και η θυγατρική εταιρεία τόνισε πως δεν γνώριζε για τη διαφημιστική εκστρατεία παίρνοντας, ταυτόχρονα, αποστάσεις, με δηλώσεις στους «Sunday Times»: «Αυτός ο τύπος περιεχομένου είναι βαθύτατα ανησυχητικός και θα διασφαλίσουμε ότι κανένα από τα σήματα μας δεν θα διαφημιστεί ξανά στο Pornhub ή σε οποιονδήποτε άλλο πορνογραφικό ιστότοπο».

Στην περίπτωση της Heinz, η εταιρεία διαφημίστηκε στο Pornhub, τον Ιανουάριο, χρησιμοποιώντας το hashtag #foodporn. Εκπρόσωπός της, μάλιστα, είπε στους «Times»: «Το εμπορικό σήμα μιλούσε ρητά για το #Foodporn, το οποίο έχει γίνει πολιτιστικό φαινόμενο στο Instagram».

Το Pornhub είναι ο δημοφιλέστερος ιστότοπος στο Ηνωμένο Βασίλειο με 110 εκατομμύρια επισκέψεις σε ημερήσια βάση. Το 71% του κοινού του είναι άνδρες γι' αυτό και αποτελεί ένα ελκυστικό μέσο για διαφήμιση.

Παρ' όλα αυτά, η ιστοσελίδα έχει δεχθεί σφοδρή κριτική για παιδική πορνογραφία. Σύμφωνα με το Ίδρυμα Παρακολούθησης του Διαδικτύου, το 2017 καταγράφηκαν 29 υποθέσεις παιδικής πορνογραφίας στο Pornhub, το 2019 σημειώθηκαν 42 και φέτος ήδη 47.

Το Pornhub έχει δηλώσει ότι έχει μια «στέρεα εσωτερική πολιτική» για την εξάλειψη του προσβλητικού υλικού, αξιοποιώντας «εξειδικευμένους ανθρώπους» και «σάρωση περιεχομένου για να διαπιστωθεί εάν είναι συναινετικό». Από την πλευρά του, ο αντιπρόεδρος του Pornhub, Μπλέικ Γουάιτ, ανέφερε ότι η παιδική πορνογραφία πρέπει να εξαλειφθεί.

Διαβάστε ακόμα:

Η νέα διαδικτυακή πρόκληση που ζορίζει: Καθόλου εκσπερμάτωση το Νοέμβρη - Βίντεο

Tags:
διαφήμιση, PornHub
ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣΣΥΖΗΤΗΣΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ FACEBOOKΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΩ SPUTNIK